Перші серії серіалу "Слуга народу", які транслював 11 грудня російський телеканал ТНТ, прикували до блакитних екранів чимало глядачів.
Українська кінострічка побила рекорд за переглядами і виявилася популярнішою за традиційні проєкти цього телеканалу.
Про це свідчать дані Mediascope по Москві, пише російське видання Meduza.
Так, у "Слуги народу" частка переглядів становила 4,6% у першій серії, і зросла в наступній до 5%.
Для порівняння, частка "Інтернів", чотири серії яких транслювали перед показом українського серіалу, склала 4,6%, а серіалу "Саша.
Таня" - 4,1%.
Загалом, перегляди "Слуги народу" виявилися вищими, аніж середні російського телеканалу ТНТ, який дивляться 3,4% всіх глядачів Москви віком від чотирьох років.
Цільова аудиторія каналу ТНТ - росіяни віком від 14 до 44 років.
У цій категорії результат "Слуги народу" в Москві теж виявився вищим за середній - 11% проти 9%.
Частка найпопулярнішого проєкту ТНТ цього сезону - серіал "Полярний", який на наступний день після прем'єри зібрав 7,4% .
Вже після першого вечору показу українського серіалу на російському ТНТ його зняли з ефіру.
Це сталося після того, як у показаній 11 грудня першій серії був вирізаний момент із жартом про Путіна.
Раніше прессекретар президента Росії Дмитро Пєсков заявив, що Путін не дивився серіал і навряд чи буде - у нього немає часу.
Було знято три сезони.
Серіал швидко став одним з найуспішніших на українському телебаченні, після чого формат купила американська компанія FOX Studios, а сам серіал - стрімінговий сервіс Netflix.
Крім того, серіал або його формат були продані у понад 20 країн, зазначають у студії "Квартал 95".
Російському каналу ТНТ права на показ шоу передав дистриб'ютор продуктів "Кварталу 95" - шведська компанія Eccho Rights.