Українські виробники придумали нову назву для сиру фета
Українські виробники придумали нову назву для сиру фета

Українські виробники придумали нову назву для сиру фета

Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву - набіл.

Про це в ефірі AgroFM розповіла заступниця голови громадської спілки "Вівчарство і козоводство України" Наталія Якименко, передає Agroportal.

"В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, – набіл.

Тому виробники пропонують продавати фету як набіл розсолу", – говорить вона.

Якименко пояснює, що необхідність пошуку нової назви для продукту виникла в зв'язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським союзом.

Фета захищена в ЄС як географічне зазначення, тому з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.

Якименко додає, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів.

Географічне зазначення - це назва або позначення, котрі ідентифікують товар як такий, що походить з певної території, країни, регіону або місцевості і особлива якість, репутація та інші важливі характеристики, які значною мірою пов'язані із його географічним походженням.

Приклади зареєстрованих географічних зазначень - пармезан, фета, коньяк, шампанське.

Верховна Рада ухвалила у другому читанні та в цілому законопроект про вдосконалення правової охорони географічних зазначень 20 вересня.

Президент Володимир Зеленський підписав цей закон у жовтні.

Источник материала
Поделиться сюжетом