Німецького фотографа Гюнтера Кнопа зазвичай представляють як майстра еротичної фотографії.
Однак еротизм його знімків має досить умовний характер.
Жіноче тіло для Кнопа - це, в першу чергу, геометрична форма, об'єкт, який чудово доповнить його черговий хитромудрий "конструктор".
У своїх роботах Кноп безжально дробить тіло на шматочки, згинає і ламає його, як пластик, кидає на вістрі конуса, тисне важкими гранями квадратів.
Проте серед робіт майстра трапляються і такі, в яких хворобливі трансформації поступаються місцем спокійному спогляданню краси оголеної натури."Дитиною я дивився Photomagazin - німецький щомісячний журнал про фотографію.
Зачарований красою моєї тітки Хели (вона була дуже, дуже гарненькою і весь час бігала навколо мене голяка, коли збиралася на чергове побачення), я почав отримувати задоволення від виду жіночого тіла ".
Двадцять п'ять років тому Гюнтер Кноп покинув Німеччину і перебрався в Нью-Йорк.
За океан його привела пропозиція про співпрацю від арт-директора Генрі Вольфа, який працював з Esquire, Harper's Bazaar і Show Magazine.
Вони пропрацювали разом вісім років.
Потім Кноп став незалежним комерційним фотографом і відкрив власну студію на Мангеттені.Його увагу завжди притягували оголені жінки.
Але Кноп не хотів фотографувати дівчат модельної зовнішності, його більше цікавили звичайні мешканки Нью-Йорка.
Нагота - тема делікатна, тому на перших порах знайти добровольців було складно.
Незабаром у нього накопичилася добірка фотографій, з якими пояснювати жінкам свої наміри стало легше.
Фотограф каже: "Моя мета завжди буде полягати в тому, щоб фотографувати реальних жінок заради їхнього особистого відображення і перетворення ідей в твори мистецтва, які представляють жінок такими, якими вони самі себе бачать".