Doors Consulting та Комунікаційний альянс продовжать досліджувати зовнішню рекламу
Doors Consulting та Комунікаційний альянс продовжать досліджувати зовнішню рекламу

Doors Consulting та Комунікаційний альянс продовжать досліджувати зовнішню рекламу

Індустріальний комітет зовнішньої рекламі України (ІКЗР) подовжив контракт з Doors Consulting та Комунікаційний альянс щодо досліджень зовнішньої реклами на три роки.

Про це повідомляє пресслужба комітету.

Рішення ІКЗР прийняв у першій декаді грудня.

У дослідженні з 2020 року будуть включені цифрові медіаносії, а також приділятиметься особлива увага розвитку дослідницьких софтів.

«Підтримка й розвиток системи моніторингу й досліджень аудиторії зовнішньої реклами — стратегічний напрямок діяльності Індустріального комітету.

У 2020-2022 роках, окрім планових завдань, контракт з підрядниками передбачає додаткові інвестиції у розвиток програмного забезпечення, а також вирішення низки спеціальних питань із застосування нових модулів і методів у дійсні розрахунки.

Що дозволить дослідженням ЗР України лишатися сучасними, вірогідними й актуальними», - зазначив Олег Невельчук, голова ІКЗР.

Ярослав Тодоренко, комерційний директор Doors Consulting, зазначив, що у 2020 році планується вдосконалити дослідження динамічних носіїв, у тому числі скролів та призм: «Крім того, ведемо підготовку до запровадження розрахунку медіапоказників на основі погодинних швидкостей і погодинного обліку аудиторії».

Членами Індустріального комітету є оператори: Big.

Board Ukraine, Perekhid Outdoor, «РТМ-Україна», PRIME Group, Octagon Outdoor.

Рекламні групи та агентства: Posterscope Ukraine, GroupM, Publicis Groupe Ukraine, razom communications, Media Systems, Optimum Media Ukraine.

Загальна доля рекламних бюджетів у зовнішній рекламі серед операторів, учасників ІКЗР, становить близько 50 %.

Консолідована доля рекламних агенцій — 55-60 %.

Источник материала
Поделиться сюжетом