Стримінговий сервіс Netflix, за прогнозами компанії BMO Capital Market, витратить близько 17,3 млрд дол.
на контент у 2020 році.
Це на 2 млрд більше, ніж торік, пише variety.
Аналітики вважають, що це реакція Netflix на запуск сервісів AppleTV+ та Disney+, нові проекти Amazon Prime і Hulu, а також майбутні запуски стримінгових сервісів Peacock та HBO Max.
Усі вони будуть у цьому році конкурентами лідеру ринку онлайн-кінотеатрів.
За розрахунками аналітиків, до 2028 року сервіс витрачатиме на власні фільми та серіали близько 26 млрд дол.
Зазначимо, що наприкінці 2019 року Netflix випустив рекордні 802 години оригінальних програм - на 3% вище, ніж роком раніше.
Серед них претенденти на "Оскар" "Ірландець", "Шлюбна історія".
Всього фільми Netflix отримали рекордні 24 номінації на "Оскар-2020".