У Польщі дві українки, а також подружня пара з України претендують на престижну нагороду за перемогу в конкурсі "Гданськ – місто ініціативних 2019" у номінації "Ініціативність іммігрантів".
Конкурс проводить місцеве видання Dziennik Bałtyckи.
Метою конкурсу є нагородження активних мешканців Гданська, які реалізують свої ініціативи, тим самим сприяючи соціально-економічному розвитку міста.
За перемогу у номінації "Ініціативність іммігрантів" змагаються вісім кандидатів, серед яких і мігранти з України.
Популярні новини зараз.
Літак зазнав зіткнення в небі над Україною: життя пасажирів перетворилось на десяток годин нервового очікування.
"Наїхав на ногу": у Києві копи жорстко покарали зухвалого водія, - відео не для вразливих.
Залишили без їжі, води та грошей: авіакомпанія Ryanair влаштувала дикі випробування пасажирам в Україні.
Головне за ніч: "дуель" Зеленського з Гончаруком, долар по 10 і пенсійний хомут.
Показати ще.
Одна з учасниць конкурсу українка Катерина Бродівська протягом двох років співпрацює з українським аматорським театром "Навпаки" та є членом гданської організації Союзу українців у Польщі.
Також вона почала два стартапу в Гданську: курси польської мови та івент-агентство BRODway.
Ще одна українка Наталія Ковалишина є координатором в шкільно-дошкільному навчальному закладі №1 у Гданську, який допомагає адаптуватися дітям мігрантів.
Українська сім'я Людмила і Євген Богдан – власники фірми з виготовлення вареників Pierogowa Dolina.
Виробництво та пункт продажу діє в мікрорайоні Заспа в Гданську.
Виявилося, що українці мають хороші шанси на перемогу оскільки у загальному заліку Катерина Бродівська знаходиться на першому місці, Наталія Ковалишина – на другому, і подружжя Богдан – на третьому.
Щоб проголосувати, необхідно створити акаунт на сторінці Dziennik Bałtyckі.
Кожен може віддати п'ять голосів протягом дня.
Переможців оголосять 31 січня о 21:00 за місцевим часом (22:00 за Києвом).
Як повідомляв портал "Знай.
ua", українці витрачають на їжу цілий статок, в Європі поділилися реальними цінами: цифри змушують плакати.
Також "Знай.
ua" писав, що заробітчанин розповів, як залишитись без копійки в кишені у королівстві казок: "За один похід".