У мережі з'явилися постери та рекламні ролики торгової марки Jersey Fresh Milk, яка базується в Китаї та займається виробництвом молочної продукції.
Обличчям кампейну став онук королеви Єлизвавети ІІ 42-річний Пітер Філліпс, ім'я якого 15 у списку на престолонаступництво.
Свого сина принцеса Анна намагалася вберегти від надмірної публічності та забезпечити йому спокійне життя, лишивши будь-яких офіційних титулів.
Проте, як повідомляє The Sun, Пітер Філліпс все ж прагне публічності та впізнаваності.
Саме тому чоловік підкреслив свою причетність до монаршої родини у рекламі молока, у якій він постав в англійському публічному маєтку Лонгліт.
Постери зі склянкою молока в палацовому інтер'єрі викликали справжній ажіотаж в мережі.
Пітер Філліпс у рекламі молока / The Sun.
За ідеєю рекламної кампанії Пітер Філліпс вживає молоко Jersey Fresh Milk з дитинства.
Як стверджують інсайдери, за ці зйомки він отримав десятки тисяч доларів.
Британські ЗМІ запевнили, що використання королівських повноважень для продажу молочної продукції є виявом неповаги до монаршої родини.
Коли ми були дітьми, ми зазвичай проводили багато часу на молочній фермі.
У Віндзорі у нас було ціле стадо джерсейських корів, ми виросли на їхньому молоці.
Воно завжди було дуже смачним і більш вершковим, ніж інші види молока,.
– запевнив покупців онук Її Величності в рекламному ролику.
The ghetto!!! THE GHETTO! The British tabloid rats have gone after Meghan with a handful of baseless "merching" claims, while turning a blind eye on Peter Phillips, who is having a jolly good time moonlighting for a milk ad in Asia! There's something rotten about the Windsors.
— Pearl Kadupul (@idkwiadthgis).
19 січня 2020 р.