Показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях
Показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях

Показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях

Про це написала на Наталія Данькова на сайті «Детектор медіа» у статті «Детектор телерейтингів: підсумки 2019 року».

Для аналізу вона використала дані телепанелі, які належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс».

Дані наведено для аудиторій 18+, 18–54, вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %.

Дані Overnight.

Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.

Зростання / зниження частки каналу за 2019 рік формується на основі порівняння з 2018 роком.

Згідно з дослідженням, показники «UA: Першого» впали по всіх основних аудиторіях – від «4+, вся Україна» до «18-54, 50 тис.+».

Канал не дотягнув до частки 1% по жодній з основних аудиторій.

Найвищу середньорічну частку він має за «18+, вся Україна» – 0,71%.

За комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+» – 0,4%.

«Упродовж року у топі опинялися документальні фільми про тварин, біатлон, футбол, "Євробачення" і трохи власних проєктів (новини, проєкт з Майклом Щуром, "Схеми" та "Наші гроші").

Дуже вдалим рішенням було придбання прав на показ молодіжного чемпіонату світу з футболу, перемогу в якому здобула збірна України», – зазначає Наталія Данькова.

Упродовж 2019 року «UA: Перший» транслював досить різнорідні серіали – від італійської мелодрами «Еліза» на початку року, до норвезького фантастично-політичного серіалу «Окуповані» та «Бюджетників» власного виробнцтва.

«Найкраща трансляція каналу – новини 19 квітня, у день дебатів на стадіоні та на Суспільному.

Також у топі – токшоу "Зворотний відлік" у цей же день.

Власне, показники каналу зростали саме в дні суспільно-політичних трансляцій.

Також примітно, що в топі програм року – новорічне привітання Володимира Зеленського», – йдеться у статті.

Окрім того, «UA: Перший» втратив за рік частину жіночої аудиторії.

«Ви побачите нові студії, нових ведучих, нове музичне оформлення, нову графіку, новий логотип, новий зовнішній вигляд каналу.

А найголовніше – зміниться контент, стане більш цікавим, більш сучасним для аудиторії», – анонсував Ярослав Лодигін, відповідальний за телевізійну платформу член правління Суспільного.

Як писав «Детектор медіа», у статті «Десь у далекій галактиці: «UA: Перший» та рейтинги (+інтерактив)» Наталії Данькової зазначено, що у 2018 році за ключовими аудиторіями телевізійного ринку 18+, 18–54, 14–49 «UA: Перший» збільшив свою частку порівняно із 2017 роком.

Додамо, у результатах панельного дослідження телевізійної аудиторії за 2018 рік Індустріального Телевізійного Комітету (ІТК) зазначено, що рейтинг «UA: Першого» за 2018 рік впав на 50 %.

У І кварталі 2018 року він становив 0, 2, у IV кварталі став 0,1.

Інфографіку для «Детектора медіа» розробив Роман Жадько, старший дослідник Vizeum Ukraine.

Источник материала
Поделиться сюжетом