Brexit послабить позиції конкурентів України на британському ринку ягід
Brexit послабить позиції конкурентів України на британському ринку ягід

Brexit послабить позиції конкурентів України на британському ринку ягід

Таке припущення в коментарі для Agro.

ua висловив керуючий партнер і співзасновник Big.

Blue organic blueberry farm Олег Науменко.

«Ймовірно, Brexit відбалансує нас щодо інших конкурентів.

Наприклад, можуть з'явитися квоти або ввізні мита для європейських виробників», — вважає Науменко.

Він акцентує на тому, що везти ягоди до Великобританії з України набагато довше, ніж з Польщі або Іспанії.

Витрати на логістику збільшуються.

Окрім того, багато ресурсів і часу забирає перетин українсько-польського кордону.

«Звичайно, європейські країни в цьому плані виграють.

Поляки або голландці мають коротку і налагоджену логістику.

Крім того, відсутність кордонів зараз приносить для них кращий результат», — зазначає він.

З іншого боку, поки неясно, як уряд Польщі поведе себе щодо продукції з України, яка буде перевозитись транзитом через їхню країну до Великобританії.

Можливо, вони введуть якісь нові квоти або інші обмеження.

Big.

Blue в минулому році отримала власний досвід торгівлі лохиною на британському ринку.

У минулому році компанія зібрала перший промисловий урожай ягід і відразу вийшла в європейську мережу супермаркетів Lidl.

Однак співзасновник Big.

Blue organic blueberry farm планує продовжити пошуки й інших контрагентів.

«Наші обсяги виробництва поки не дуже великі.

А ті умови, які мережа від нас вимагає, досить складні в реалізації і в плані досягнення рентабельності.

Вони поки не готові Україні платити більше, ніж полякам», — пояснює виробник.

Він також додає, що за результатами минулого року вдалося експортувати близько 28 т лохини.

Решту, приблизно 12 т, продали на внутрішньому ринку.

Цього року виробництво очікується на рівні 120 т, половина з яких піде на експорт.

«У лютому плануємо взяти участь у виставці Fruit Logistics в Берліні.

Потім визначимося, чи будемо ми продовжувати працювати з Lidl або знайдемо інших партнерів.

Ми налаштовані рішуче», — говорить Науменко.

Крім спілкування з діючими і новими потенційними клієнтами, він очікує від участі в Fruit Logistics продовження популяризації українського бренду.

Також це хороша можливість поспілкуватися з конкурентами — португальцями, іспанцями, голландцями, поляками.

Подивитися нові тренди в упаковці, логістиці, інноваційних технологіях сортування.

«Буде на що подивитися, і буде що показати.

У нас велика органічна ягода, перевірена в європейських сертифікованих лабораторіях.

За якістю, розмірами і смаковими характеристиками ми перевершуємо майже всіх європейських виробників.

А британські колеги за якістю декларують нашу продукцію як одну з найкращих в Європі», — підсумував співзасновник Big.

Blue organic blueberry farm.

Наталія Рекуненко, Agro.

Источник материала
Поделиться сюжетом