Шансів на порятунок не було: очевидець розповів, як загинула подруга Ольги Фреймут
Шансів на порятунок не було: очевидець розповів, як загинула подруга Ольги Фреймут

Шансів на порятунок не було: очевидець розповів, як загинула подруга Ольги Фреймут

19 січня на трасі Київ-Чоп загинула генеральний директор львівської клініки естетичної медицини «Genesis» та близька подруга ведучої Ольги Фреймут — Соломія Островська.

Свідок смертельної ДТП Олексій Філановський розповів, як сталася трагедія.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише Обозреватель.

Loading...

За його словами, стиль водіння дівчини передбачав, що буде біда.

Зокрема, свідок аварії стверджує, що Соломія Островська їхала на високій швидкості, не думаючи про дистанцію.

При цьому, на Житомирській окружній, де йде ремонт, вона обігнала Олексія, незважаючи на знак обмеження – 20 км.

Чоловік також зазначив, що Соломія Островська після обгону опинилася за двома машинами, яких теж вирішила обігнати і порівнялася з фурою, яка їхала назустріч.

В останній момент вона не змогла повернутися на свою смугу і сталася трагедія.

“Це був той випадок, коли за 20 секунд до аварії, я сказав, що такий стиль водіння загрожує неприємностями.

Отже, львівська траса, під’їзд до Житомиру.

За мною в лівій смузі їде машина, яка, незважаючи на досить високу швидкість, не дуже думає про дистанцію.

Коли я пригальмовую, дистанція іноді скорочується до критичної… Ми в’їжджаємо на житомирську окружну, на якій зараз йде ремонт.

Через пару кілометрів свіжий знак обмеження – 20 км.

Я скидаю, Nissan негайно мене обганяє.

Саме по собі не карається, але коли на ділянці з явними ознаками ремонту ставлять знак двадцять, а на вулиці темно, ризик потрапити в яму, дорожній шов або ще на якусь біду зростають багаторазово.

Ігнорування цієї обставини – ризик, який важко виправдати виграшем по часу, оскільки трафік все одно щільний, а на цій ділянці по одній смузі в кожну сторону”.

“Обігнавши мене, Nissan виявляється ще за двома машинами.

Бачачи найближчу до себе, водій, очевидно, вирішує здійснити обгін.

При цьому, машина, яка їде перед нею, вже практично порівнялася з фурою, яка їде назустріч.

Тобто, обгін двох машин одним маневром неможливий.

Ймовірно, у цей момент водій неправильно оцінює ситуацію, не помічаючи другої машини, або ігноруючи її… Виїхавши на зустрічну смугу, виявляється перед фурою, і повинен розуміти, що обгін неможливий, і треба повернутися, благо попутні машини ще далеко.

Але тут, ймовірно, в машині щось відбувається – дзвонить телефон приходить повідомлення, падає стаканчик з кавою (важко сказати, що саме) – водій відволікається, і машина їде прямо назустріч фурі по її смузі.

Машини зближуються, і коли вони вже зовсім поруч, він повертає концентрацію.

У нього є теоретична можливість уникнути найстрашнішого, пішовши лівіше в кювет, і підставивши порожню пасажирську сторону (один водій в машині).

Але в останню мить він вивертає кермо, намагаючись повернутися в свою смугу, а на це вже не вистачає ні часу, ні простору.

Далі – зіткнення без шансів на порятунок”, – написав Олексій.

Источник материала
Поделиться сюжетом