Гоночний електромобіль Nissan LEAF NISMO RC дебютував у Європі на трасі Рікардо Тормо в Іспанії
Гоночний електромобіль Nissan LEAF NISMO RC дебютував у Європі на трасі Рікардо Тормо в Іспанії

Гоночний електромобіль Nissan LEAF NISMO RC дебютував у Європі на трасі Рікардо Тормо в Іспанії

Компетенція Nissan як світового лідера в області електромобілів і досвід, отриманий за багато років участі в гонках вищого рангу, злилися воєдино в Nissan LEAF NISMO RC – вражаючому прикладі симбіозу потужності, інновацій та захоплення електромобільних технологій Nissan.

Повнопривідний LEAF NISMO RC має вдвічі більшу потужність і крутний момент, ніж його попередник, що базувався на першому поколінні LEAF, який з’явився в 2011 році.

Маючи 322 к.

потужності та 640 Нм крутного моменту, LEAF NISMO RC демонструє блискавичне прискорення, досягаючи швидкості в 100 км/год при старті з місця всього за 3,4 секунди.

Новітній LEAF NISMO RC створений не тільки як шоу-кар.

Він також виступає в ролі тестового полігону для майбутніх еволюцій електромобільних технологій та висловлює собою безмежність потенціалу електромобілів Nissan.

Він досліджує, що може запропонувати повністю електрична двомоторна повнопривідна платформа й демонструє прагнення Nissan до постійного поліпшення й розвитку своїх електромобілів.

У LEAF NISMO RC та дорожньому LEAF – найпопулярнішому в світі електромобілі, продажі якого з 2010 року склали понад 450 тисяч одиниць – використана одна і та ж передова технологія.

При цьому, LEAF NISMO RC вперше проїхав європейським асфальтом на трасі імені Рікардо Тормо в іспанській Валенсії.“Експертиза Nissan як піонера в області електромобілів для доріг загального користування в поєднанні з більш ніж 60-річним досвідом NISMO в автоспортивних інноваціях привели до концепції унікального автомобіля”, – зазначив Майкл Каркамо (Michael Carcamo), глобальний директор Nissan Motorsport.“Для Nissan буква ‘E’ в абревіатурі ‘EV’ також означає ‘Exciting’ (захоплення).

Ставлячи цю філософію в центр усього, що ми робимо, ми створили LEAF NISMO RC.

Він піднімає всі аспекти, що стосуються задоволення від водіння електромобіля, на новий рівень”, – підкреслив Майкл.

Варто зазначити, що моментальне прискорення – це відмінна риса не лише LEAF NISMO RC, а й кожного електромобіля Nissan.

Повністю електрична силова установка, доповнена ідеальним дизайном кузова LEAF і його передовими технологіями комунікації, забезпечує вражаючий досвід водіння.

LEAF NISMO RC демонструє міць і динаміку електромобілів, які є одними з ключових компонентів стратегії Nissan Intelligent Mobility.

Nissan LEAF e + має збільшений приблизно на 40% пробіг на одній зарядці, що повністю задовольняє вимоги дуже широкого кола споживачів.

Завдяки впровадженню таких систем, як Nissan ProPILOT і e-Pedal, що дозволяє управляти прискоренням і уповільненням всього однією педаллю, LEAF e + надає новий досвід водіння, даючи водієві можливість починати рух, прискорюватися, сповільнюватися і зупинятися за допомогою однієї лише педалі акселератора.

Це надає водінню плавність і безперервність, а також дає водієві максимальний контроль за рахунок поліпшеної чутливості педалі.“Всі, хто хоч раз сидів за кермом Nissan LEAF, знають, що він дарує неймовірне задоволення від водіння, – наголосила Хелен Перрі, глава напряму EV в Nissan Europe.

– LEAF e + дарує ще більше вражень завдяки 215-сильному електромотору і акумуляторній батареї збільшеної місткості, а також системі e-Pedal.

Сьогодні LEAF став ще більш вражаючим.

З цим згодні і наші клієнти, про що свідчить частка продажів нової моделі, що досягла 20% від загального обсягу продажів моделі LEAF”.Як раніше повідомляв Autogeek, в 2020 році Nissan планує оновити свій електричний хетчбек Leaf.

Зокрема, буде додано більше функцій, які відповідають за безпеку та інформаційно-розважальні технології, а також на 1 640 доларів виросте вартість базової моделі.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
Поделиться сюжетом