На радіо «Промінь» і радіо «Культура» залучатимуть регіональних журналістів зі штату Суспільного та інших ЗМІ
На радіо «Промінь» і радіо «Культура» залучатимуть регіональних журналістів зі штату Суспільного та інших ЗМІ

На радіо «Промінь» і радіо «Культура» залучатимуть регіональних журналістів зі штату Суспільного та інших ЗМІ

Про це в інтерв’ю пресслужбі Суспільного сказав член правління, відповідальний за платформу радіо, Дмитро Хоркін.

«Ми побачили, наприклад, що загальнонаціональний ефір, зроблений із Києва, але із залученням регіональних журналістів — щоденна програма "Вся країна", яка виходить об 11:10 — найбільш досконала.

Тому що київська студія стає певним модератором: включаються журналісти через радіоміст або телефоном й обговорюються регіональні теми у всеукраїнському розрізі.

Це дуже добре.

Ми хочемо поширити ці практики на радіо "Промінь" і радіо "Культура"», – сказав Дмитро Хоркін.

За його словами, на музично-молодіжному радіоканалі «Промінь» у ранковому шоу з’являться постійні щоденні десятихвилинні програми про місцевий шоу-бізнес: які сьогодні ввечері будуть концерти, вечірки, фестивалі.

Місцеві музичні журналісти й оглядачі місцевого шоу-бізнесу та мистецтва матимуть обов’язкові включення із цих обласних центрів.

«А щодо третього каналу – радіо Культура – вже розпочали активну роботу.

Вона набула небувалих масштабів, напевно, за всю історію радіостанції з 2003 року.

Щотижня з п’ятниці до неділі — у нас програми великих форм, тригодинні опери, дво-, тригодинні театральні вистави, радіоконцерти.

І ми порахували, що понад 60 % усіх цих вистав, концертів й оперних трансляцій записів саме з регіональних театрів.

У нас прозвучала розкішна опера з Харківського театру опери та балету, Дніпровського, із Львівської опери був Різдвяний концерт.

Ми будемо розширювати ці горизонти.

Чому б не записати вистави Рівненського театру, Волинського?», – зазначив пан Хоркін.

Наразі у компанії працюють над моделлю, тож на Суспільному відкриті для різних експериментів у форматі.

На «Українському радіо» хочуть залучати до співпраці не тільки журналістів зі штату, а й оглядачів з інших ЗМІ, які добре знають життя регіону.

«Ми хочемо поставити на перше місце інтереси наших слухачів, а не штатний розпис», – додав Дмитро Хоркін.

Источник материала
Поделиться сюжетом