Реклама втовкмачувала, що цей колір зробить вас щасливою. Жінки розуміють: справа не в помаді
Реклама втовкмачувала, що цей колір зробить вас щасливою. Жінки розуміють: справа не в помаді

Реклама втовкмачувала, що цей колір зробить вас щасливою. Жінки розуміють: справа не в помаді

Найбільші американські мережі косметичних магазинів закінчили рік із падінням продажів до 5 відсотків.

На третину менше купують декоративну косметику для очей і губ.

Гірше розходяться лаки для нігтів і парфуми.

Зросли обсяги косметики для догляду за обличчям.

Тому магазини не закривають і не скорочують працівників.

Олівія ЧЕЛСІ, 33 роки, журналістка, Нью-Йорк, США:– Уперше з 1995-го бренд Victoria's Secret не влаштовуватиме новорічного шоу.

Вони зберігають лідерські позиції серед виробників спіднього, проте продажі падають.

Коли зрозуміли, що відходять на другий план, відмовилися від виробництва купальників.

Почали шити м'які бюстгальтери, але було запізно.

Цю нішу вже зайняли.

Епоха штучності й підкресленої сексуальності минула.

Коли всі запрошували на покази моделей великих розмірів чи трансгендерів, Victoria's Secret казали, що це не відповідає їхній концепції.

Вони не розуміють світу білизни для жінок.

Бо робили світ жіночої білизни для чоловіків.

Торік проти них позивалася жінка з великим розміром грудей.

У магазині для неї не змогли підібрати нічого зі спортивного одягу.

Це неприпустимо.

У конкурентів все це є.

Не можна так ставитися до жінок 2019-го.

Нарощують продажі бюджетні бренди.

Які не витрачаються на дорогу упаковку й рекламу в зірок.

Їхні темпи зростання – 6–10 відсотків.

Ванесса КАРТРАЙТ, 43 роки, економіст, Джексонвілл, США:– На косметичному ринку пропозиція значно перевищує попит.

Виробники й магазини не врахували: це продукція, яку ти не купуватимеш надто часто.

Звичайній жінці скільки тіней для повік треба? Дві-три палетки? Щонайбільше п'ять.

Змінюються світові тенденції.

Зараз акцент – на здоров'ї, комфорті й зручності.

Ніхто не хоче витрачати півгодини на повний макіяж.

Американський косметичний ринок сам себе знищив.

Пам'ятаю істерики й черги, які займали ввечері, щоб ухопити палетку тіней із лімітованої колекції.

Та потім їх стало забагато, вони всім набридли.

Лорін КАРУ, 35 років, економічний аналітик, Париж, Франція:– Мій відділ працює на російський ринок.

Вийшли десь на 60 відсотків продажів, які планували.

Погано розходилися лаки для нігтів.

У нас елітний сегмент.

Але й дешевші не дуже брали.

Для нас не працює стратегія просування через соцмережі.

Ми не в тій ціновій категорії.

От хто з дівчат-підписниць якоїсь зірки може витратити 100 доларів на один крем?Не було значного попиту на парфуми.

Представники компаній-рітейлерів переконували, що в передсвятковий час надолужимо.

Продажі справді стрибнули в березні і зараз.

Але це нижчі за минулорічні цифри.

Важко компаніям, що займаються прямими продажами.

В Avon вони впали на 30 відсот­ків.

В Oriflame – майже 40.

Із такого складно вибратись.

Їм потрібні якісь шокові рішення.

Себастьяна ЕРНЕСТІ, 41 рік, маркетолог, Рим, Італія:– Не просіли позиції топових брендів.

Дорогу швейцарську косметику купували й купуватимуть.

Те саме з французькою, італійською чи японською.

На замовлення дорогої американської професійної косметики – черги.

Світ рухається до мінімалізму.

Раніше реклама нам утовкмачувала, що ми гідні помади, лише цей колір зробить нас щасливою чи сексуальною.

Зараз жінки розуміють, що справа не в помаді.Пострадянські країни були хорошим ринком збуту.

Після дефіциту й економічних криз скуповували парфуми й креми промисловими масштабами.

Але й там людям набридло.

Прийшов час витрачати гроші на щось інше.

Зараз не можна робити різких рухів.

Вкладати великі кошти в якусь колекцію, планувати суперуспіх.

Усі рвуться на китайський ринок.

Туди складно потрапити.

Міцні позиції в японського Shiseido, але й вони не дуже хочуть відкрито звітувати по продажах.

Кажуть, мусять скоригувати цифри, бо перше півріччя було важким.

Діна АРТКЕВІЧУС, 29 років, косметолог, Рига, Латвія:– На межі банкрутства фабрика Dzintars.

Їм складно без російського ринку збуту.

У країні провели акцію "Врятуй Dzintars".

Але вони програють сучасним компаніям.

Придбала кілька пляшечок парфумів.

Раніше йшла купувати помаду, щоб підняти настрій.

Коли їхня кількість перевалила за 70, майже всі повикидала.

Залишила три.

Тепер за хорошими емоціями йду на пробіжку.532 000 000 000 доларів становили прибутки косметичних компаній у світі позаторік.

Источник материала
Поделиться сюжетом