Про це повідомляє прес-служба Адміністрації морських портів України.
Збільшити прохідну осадку для суден вдалося завдяки проведенню експлуатаційного днопоглиблення, що реалізується протягом останніх п’яти місяців.
«Ця подія є значущою і життєво необхідною для нашого порту.
Відновлення паспортних глибин дозволить максимально використовувати можливості порту з обробки суден та зробить вантажоперевалку через Бердянськ більш привабливою та конкурентною», — стверджує Олександр Барчан, начальник адміністрації Бердянського морського порту.
Зазначимо, що експлуатаційне днопоглиблення у порту Бердянськ розпочато наприкінці серпня 2019 року.
Його виконавцем стало ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро «Азімут».
Згідно з договором, загальний обсяг робіт, який має виконати підрядник в порту Бердянськ складає 1,85 млн м3.
«Основні роботи, 1,39 млн м3, необхідно буде провести на підхідному каналі, 466 тис.
м3 — в акваторії порту.
На даний момент проект реалізований вже майже на 40%», — додає керівник.
Найближчими місяцями заплановано довести глибини порту Бердянськ до паспортних — 7,9 м.
В адміністрації порту зазначають, що зменшення глибин на підхідних каналах порту призвело до недовантаження суден, що спричинило недоотримання прибутку не лише компанії, а і стивідорним компаніям та вантажовласникам.
«Недовантаження через зменшення прохідної осадки на 20 см складає від 1 до 5 тис.
тонн на судно.
У 2019 році вантажопереробка по Бердянському морському порту при прохідній осадці у 7,7 м склала 2 млн тонн.
При осадці у 7,9 м вантажопереробка могла б бути близько 2,5 млн тонн», — підкреслив Олександр Барчан.
став переможцем на концесію Херсонського морпорту.