Німецький інженер змайстрував триколісний автомобіль
Німецький інженер змайстрував триколісний автомобіль

Німецький інженер змайстрував триколісний автомобіль

Німецький інженер Карл Фрідріх Бенц 29 січня 1886 року отримав патент на триколісний автомобіль з двигуном внутрішнього згорання.

Назвав перший автомобіль "візок із мотором".

Встановив двигун, що працював на бензині, прикріпив до нього три колеса від велосипеда.

Транспорт рухався зі швидкістю 16 км/год.

Після успішної розробки двотактного двигуна внутрішнього згоряння у Карл Бенц проектує наземний транспортний засіб.

Перший автомобіль був триколісним, з двигуном, розташованим позаду, і ланцюговим приводом на обидва задніх колеса.

Автомобіль мав трубчату раму зі сталі з дерев'яними панелями, колеса зі сталевими спицями і суцільними гумовими шинами власного виробництва.

Транспорт рухався зі швидкістю 16 км/год.

Бенц їздив ним на невеликі відстані.

Через два роки його дружина Берта з двома синами потайки рушила на автомобілі з Майнгейма до матері в Пфорцгайм – за 104 км.

На одному з підйомів візок довелося штовхати, корок у трубці із паливом прочищати шпилькою для волосся, пробитий електричний провід запалювання – ізолювати панчохою.

Бенц удосконалив автівку: створив коробку передач та покращив гальма.Іспанський винахідник Хуан де ля Сієрва 9 січня 1923 року здійснив перший політ на винайденому ним автожирі.

Пролетів попід аеропорт Мадрида 4 км за 3 хв.

і 30 с.

Набрав висоту 30 м.

Источник материала
Поделиться сюжетом