15:53, 29 січня 2020.
Агро.
Харківське підприємство випускає морозиво «Хрещатик Київський торт».
Кондитерська корпорація Roshen судиться за право на використання ТМ "Київський торт" з харківським виробником морозива - компанією "Хладопром".
Про це свідчать дані в Держреєстрі судових рішень, пише liga.
Згідно з матеріалами справи, Roshen просить суд заборонити "Хладопрому" використовувати у своїй діяльності в Україні позначення "Київський торт" як окремо, так і разом із зображенням листя каштана, плодів каштана для морозива.
Використання цих елементів, на думку корпорації, порушує права інтелектуальної власності Roshen.
Також кондитери попросили суд вилучити з обігу і знищити всі упаковки та етикетки з названими вище елементами і анулювати свідоцтво про реєстрацію на знак для товарів і послуг ТМ "Хрещатик Київський торт".
фото base.
У грудні 2019 року Господарський суд Києва задовольнив позов Roshen в повному обсязі.
Але 13 січня компанія "Хладопром" звернулася з апеляцією у Північний апеляційний суд Києва з вимогою скасувати рішення суду першої інстанції.
Розгляд апеляції призначено на 11 лютого.
Спори з питань використання ТМ "Київський торт" Roshen веде з різними виробниками ще з 2017 року.
Компанії вдалося відстояти своє право на використання відповідної ТМ у Київського БКК - компанії уклали мирову, а з асортименту БКК пропав "Київський торт".
Також Roshen домоглася припинення продажів "Київських тортів" в мережі "Ашан", якщо це не торти виробництва корпорації.
А виробник київського торта "Белларія" намагався відстояти своє право на випуск відомого кондитерського виробу.
Крім "Київського торта", предметом судових розглядів став торт "Казковий ключик" виробництва БКК, який, на думку Roshen, вводив в оману споживачів тортів "Золотий ключик" виробництва корпорації.
Крім того, Roshen намагається відстояти своє право на використання червоного кольору в упаковці тортів - позов корпорації до Мінекономіки з цього приводу розглядається в судах.