Український туроператор Join UP! з 3 лютого до 28 березня зупиняє польотну програму до Китаю та повертаює гроші тим, хто уже купив тур до країни і відмовляється їхати."Зазвичай просто так турист відмовитися від туру не може, на це повинні бути вагомі причини.
Бо туроператор має певні зобовязання перед авіакомпанією та стороною, яка приймає туристів.
У випадку із Китаєм це спрацьовує.
Через спалах хвороби уже кілька українських туристичних компаній відмінили поїздки та забирають своїх клієнтів назад в Україну.
Нам пощастило, бо на цей період не мали запланованих турів у цю країну і заявок на відмову не надходило.
Але оператори уже оголошували, що готові повернути гроші або ж пропонують обрати альтернативний варіант для мандрівки", - говорить Gazeta.
ua менеджер туристичного агентства Travel Катерина Киричкова.
Щоб в подібних ситуація турист мав право вимагати повернення грошей за тур, юрист Антон Зубков радить уважно вивчати договір з агенством."Вимагати відшкодування клієнт туристичних фірм може завжди.
Питання у тому, чи буде це успішно.
Важливо завжди вичитувати договір, який підписуєте, та розумітися на законодавстві щодо туризму.
Ситуацію, яка склалася із Китаєм, можна розглядати як форс-мажор.
Якщо відшкодування через непердбачувані випадки вказані в домовленостях з турагентством, гроші повернуть, в іншому випадку ні.
Звичайно можна подавати до суду, але шансів виграти справу мало", - пояснює Зубков.
За минулу добу кількість інфікованих коронавірусом у Китаї збільшилася на 1 тис.
459 осіб.
Померли 26 людей.
Всього в країні, станом на початок середи, 5 тис.
974 хворих на пневмонію нового типу.
Померли 132 особи, з них 125 - у провінції Хубей, яка є епіцентром поширення хвороби.
Такі дані повідомив держкомітет КНР із питань охорони здоров'я.