14:02, 29 січня 2020.
Зв'язок.
Половина аудиторії Viber в Україні віком до 34 років, 55% - жінки, найбільші міста спільноти - Київ, Львів та Харків.
Більша частина користувачів месенджера Viber - жінки / фото Viber.
Розробники месенджера Viber підбили підсумки 2019 року, і провели аналіз використання програми в Україні.
Про це повідомляє портал ITC.
"Показово, що у програми досить молода аудиторія - майже половина користувачів не старше 34 років", - йдеться в повідомленні.
Заснований у 2010 році Viber за десять років став одним з найпопулярніших сервісів для спілкування.
В Україні Viber протягом кількох років утримує лідерську позицію за затребуваністю серед населення.
Згідно з незалежним дослідженням Kantar, додаток встановлено на 96% смартфонах українців.
За даними Viber, більша частина всіх користувачів у країні – жінки (55%).
Чоловіки поступаються за цим показником на 10% (45%).
Важливо зазначити також зростання молодої аудиторії - зараз трохи понад 33% користувачам Viber від 25 до 34 років, а ще майже 16% входять у вікову групу від 18 до 24 років.
За кількістю відправлених повідомлень найактивнішими виявилися жителі Києва (14%), друге місце посідає Львів (5%), далі йде Харків (4%) і Дніпро (2%).
Зателефонувати безкоштовно по Viber люблять кияни (14% від всіх вихідних дзвінків в Україні), жителі Львова (4,5%), Харкова (4%), Дніпра (2%) та Запоріжжя (2%).
Зазначимо, що згідно з дослідженням Kantar, Viber встановлено у 9 з 10 власників смартфонів в Україні (96%), при цьому 84% припадає на Android та 15% - на iOS.
Минулого року Mastercard та Viber запустили в Україні сервіс Moneytou, який дозволяє переказувати грошові кошти в месенджері, не знаючи номера картки одержувача.
Також в месенджері з'явився вбудований редактор стікерів, що дозволяє самостійно створювати особисті та загальні стікерпаки, а Міграційна служба запустила Viber-бот, який вміє "стояти в черзі" замість відвідувачів ГМС.