Цукерберг заявив, що Facebook щодня видаляє мільйон фейкових акаунтів
Цукерберг заявив, що Facebook щодня видаляє мільйон фейкових акаунтів

Цукерберг заявив, що Facebook щодня видаляє мільйон фейкових акаунтів

Голова корпорації Facebook Марк Цукерберг заявив, що адміністратори соціальної мережі щодня видаляють близько мільйона фейкових акаунтів, частина з яких пов’язані з політичними кампаніями різних урядів.

Про це він заявив у своїй промові на міжнародній конференції з безпеки в Мюнхені.

«Зараз ми видаляємо понад мільйон фальшивих акаунтів в день.

Переважну більшість з них виявляють протягом декількох хвилин після реєстрації.

Велика частина з них не пов’язана з державними суб’єктами, які намагаються вплинути на вибори.

Вони є комбінацією спамерів і людей, які намагаються робити різні речі.

Але, безумовно, деякі з них – частина кампаній урядів», – сказав Цукерберг.

За його словами, Facebook довелося поміняти алгоритми і політику відстеження активності користувачів після скандалу з виборами в США 2016 року.

Тоді Росію звинувачували у веденні інформаційної кампанії, в тому числі і в фейсбуці, яка, імовірно, допомогла Дональду Трампу перемогти на президентських виборах.

Після цього Цукерберга викликали в Конгрес для надання свідчень.

За словами представника компанії, Facebook «не хоче, щоб його сервіси використовувалися для маніпулювання людьми».

«Після «брекзиту» і виборів в США 2016 року, коли ми і, чесно кажучи, всі інтернет-компанії не відразу зрозуміли, які інформаційні кампанії вели Росія та інші країни в інтернеті, після тих виборів 2016 року, ми дійсно подивилися на це і сказали: «Добре, ситуація з безпекою, з якою ми стикаємося, це не просто традиційні хакерські атаки, з якими ми мали справу раніше.

Зараз подібні скоординовані інформаційні кампанії стануть більш важливою частиною сфери.

Так що нам потрібно переконатися, що ми зможемо запобігти цьому в майбутньому», – розповів Цукерберг.

З 2016 року Facebook змінив рекламну політику.

Кожен рекламодавець, який хоче займатися політичною рекламою, повинен отримати дозвіл і підтвердити свої особисті дані та своє місце розташування.

Така політика компанії передбачає, що реклама чітко позначається в стрічці, а користувачі бачать, хто за неї заплатив.

Модератори компанії вже неодноразово видаляли сотні акаунтів, які пов’язували з російським так званим «Агентством інтернет-досліджень» («фабрикою тролів»).

Саме його діяльність розслідують в США в рамках кримінальної справи про втручання у виборчий процес.

Росія будь-яке втручання заперечує.

Источник материала
Поделиться сюжетом