У березні Суспільне розпочне пітчинг проєктів для регіональних філій
У березні Суспільне розпочне пітчинг проєктів для регіональних філій

У березні Суспільне розпочне пітчинг проєктів для регіональних філій

Про це сказав корпоративному сайту Суспільного член правління Суспільного, відповідальний за адміністративно-господарський напрям і регіональний розвиток, Микола Чернотицький.

«Уже в березні ми розпочнемо новий відбір творчих ідей.

Найсуттєвіша зміна цьогоріч — це збільшення бюджету нашого замовлення: якщо минулого року ми мали 2 мільйони гривень, то цьогоріч на програми про регіони виділено 20 мільйонів.

Тож Суспільне вдесятеро збільшує замовлення регіонального контенту», – зазначив він.

За словами пана Чернотицького, основний відбір, як і раніше, здійснюватимуть продюсери регіональних філій.

«Другим етапом буде захист проєкту перед конкурсною комісією з продюсерами центральної дирекції.

У весняному відборі в нас з'являться нові напрями, а ще будемо просити надати відеопрезентацію ідеї.

За відгуками після осінньої хвилі: без відео іноді важко оцінити задум авторів, тож пілот дасть змогу не пропустити оригінального творчого підходу», – розповів Микола Чернотицький.

Більше за темою.

Кількість регіонального мовлення на Суспільному не зменшиться, а зросте – правління НСТУ.

У НСТУ запевнили, що нова концепція регіонального мовлення покращить якість контенту.

У філій Суспільного заберуть ранкові і денний випуски новин та посилять вечірні слоти.

Усі філії Суспільного показують 8 проєктів, які перемогли на пітчингу (відео).

Суспільне відібрало на конкурсі 34 проєкти для регіональних телеканалів.

Він зазначив, що продюсери філій у конкурсі відбиратимуть ідеї проєктів про історію регіону, його науковий, спортивний потенціал та культурно-освітнє життя.

Завдяки таким проєктам можна багато цікавого розповісти про кожну область і це те, чого нині бракує в ефірі регіональних мовників.

Проєкти, які були запущені після першого відбору, отримали схвальні відгуки в глядачів.

Зокрема, програма «Мандруємо вдома», яку виробили приватна студія на замовлення «UA: Полтава» отримала понад триста тисяч переглядів у Facebook, а «Сильні» від «UA: Дніпро» хочуть придбати інші регіональні канали.

Зазначимо, у НСТУ розробили Концепцію регіонального мовлення ПАТ «НСТУ» на 2020 – 2021 роки.

Як відомо з плану виконання Концепції регіонального мовлення на 2020-ий рік, із вересня 2020 року філії НСТУ вироблятимуть 1 годину власного контенту і 2,5 години – міжрегіонального, заради якого філії об'єднуватимуть зусилля.

Ранкову програму у кожній філії планують закрити, натомість хочуть виробляти одне велике ранкове шоу для всіх регіонів.

Всі філії долучатимуться до його виробництва.

Частина проєктів на регіональних телеканалах буде виходити від сторонніх виробників.

У 2020 році на стороннє виробництво буде направлено 20 млн, уже у першому кварталі має бути запущено 20 проєктів на суму понад 7 млн.

У НСТУ пропонуватимуть донорам 14 проєктів із минулого пітчингу, 4 із них уже підтримали підтвердження на донорське фінансування.

Донорам пропонують фінансово підтримати ті проєкти, бюджет яких перевищує 750 тис.

Решта контенту буде загальноукраїнського масштабу.

Нова радійна концепція передбачає в ефірі «Українського радіо» два відрізки регіонального радіо о 12:10 і 17:10 тривалістю 1 година 40 хвилин сумарно, але лише в будні.

У вихідні регіони мовчатимуть.

Було і поки є у будні 4 відрізки тривалістю 3 години 10 хвилин на добу, у вихідні 3 відрізки.

У подальшому планують збільшити кількість контенту про регіони на «Українському радіо», до виробництва якого залучатимуть регіональних журналістів та експертів.

Як писав «Детектор медіа», у січні із Центральної дирекції НСТУ у філії направили новий штатний розпис, у якому зазначено на 44% менше штатних одиниць, ніж сьогодні працює у регіонах (зараз у 23 філіях працюють 1 950 осіб).

Майбутні зміни стривожили працівників філій.

У чотирьох філіях створили Комітети «Захисту суспільного», які направили відкритого листа звимогою зупинити впровадження концепції регіонального мовлення «до появи адекватної, відповідальної, чітко обрахованої стратегії на найближчий період».

Источник материала
Поделиться сюжетом