Клієнти державного банку Приват.
Банк розповіли про те, як вони не можуть отримати назад свій депозит, а також про те, як після закриття рахунку два роки телефонують з різних номерів.
Відповідні відгук з'явилися на сайті Мінфін.
Одна клієнтка розповіла, що відкрила рахунок у банку 4 роки тому, але вже близько 2 років тому закрила його й після цього від банку періодично телефонують з різними пропозиціями.
Жінка зазначила, що втомилася блокувати номери і попросила більше не дзвонити їй.
"Вже років 2, як рахунок закрила, але постійно надходять дзвінки з різних номерів: пропонують картку «Голод», неодноразово зверталася з проханням відключити рекламу і не діставати - результату немає.
Нещодавно зателефонували і повідомили, що я намагаюся зайти у «Приват24», якого у мене ніколи і не було.
Коли зателефонувала на 3700, пояснили, що хтось помилково ввів мій номер телефону.
Телефонують в будь-який день і в будь-який час.
Втомилася блокувати їхні номери.
Я вже не є клієнтом банку! Відчепіться! Ніяких карток від Вашого доконаного банку мені не потрібно!", - поскаржилася вона.
Представник Приватбанку вибачився за це і попросив номер телефону для того, щоб відключити непотрібні дзвінки і більше не турбувати.
Популярні новини зараз.
На Полтавщину заходить Нацгвардія та БТРи - бійки з поліцією переходять межу.
Відомий спортсмен після завершення кар'єри підпалив машину з дружиною і дітьми - ніхто не вижив.
АТБ, Billa, Сільпо - українців закликали бути обережними з рибою, хвороба відбирає життя за лічені години.
Вдівець Жанни Фріске Дмитро Шепелєв несподівано пішов назавжди.
Показати ще.
"Вибачте, якщо ми Вам набридли.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати", - пояснили в банку.
Інша клієнтка поділилася своєю історією про те, як не може отримати день за депозитом з 2013 року.
Вона розповіла, що їх посилають в центральне відділення, де не вирішують її питання.
"Не повертають з банку гроші з депозиту з 2013 року.
Нічого слухати не хочуть, годують сніданками, обманюють.
Посилають у нібито центральне відділення банку, а по факту це просто відділення для сіп клієнтів.
Багато дозволено цьому банку.
Це і не дивно.
Якість обслуговування і ставлення до клієнтам і вкладникам огидне", - пише клієнтка.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що питання вже розглядають фахівці.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Як повідомляв Знай.
ua, Приват.
Банк попередив про шахраїв в мережі.
Також Знай.
ua писав, що клієнт Приватбанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.