Клієнти поскаржилися на нетактовність ПриватБанку
Клієнти поскаржилися на нетактовність ПриватБанку

Клієнти поскаржилися на нетактовність ПриватБанку

Клієнти державного банку Приват.

Банк розповіли про те, як вони не можуть отримати назад свій депозит, а також про те, як після закриття рахунку два роки телефонують з різних номерів.

Відповідні відгук з'явилися на сайті Мінфін.

Одна клієнтка розповіла, що відкрила рахунок у банку 4 роки тому, але вже близько 2 років тому закрила його й після цього від банку періодично телефонують з різними пропозиціями.

Жінка зазначила, що втомилася блокувати номери і попросила більше не дзвонити їй.

"Вже років 2, як рахунок закрила, але постійно надходять дзвінки з різних номерів: пропонують картку «Голод», неодноразово зверталася з проханням відключити рекламу і не діставати - результату немає.

Нещодавно зателефонували і повідомили, що я намагаюся зайти у «Приват24», якого у мене ніколи і не було.

Коли зателефонувала на 3700, пояснили, що хтось помилково ввів мій номер телефону.

Телефонують в будь-який день і в будь-який час.

Втомилася блокувати їхні номери.

Я вже не є клієнтом банку! Відчепіться! Ніяких карток від Вашого доконаного банку мені не потрібно!", - поскаржилася вона.

Представник Приватбанку вибачився за це і попросив номер телефону для того, щоб відключити непотрібні дзвінки і більше не турбувати.

Популярні новини зараз.

На Полтавщину заходить Нацгвардія та БТРи - бійки з поліцією переходять межу.

Відомий спортсмен після завершення кар'єри підпалив машину з дружиною і дітьми - ніхто не вижив.

АТБ, Billa, Сільпо - українців закликали бути обережними з рибою, хвороба відбирає життя за лічені години.

Вдівець Жанни Фріске Дмитро Шепелєв несподівано пішов назавжди.

Показати ще.

"Вибачте, якщо ми Вам набридли.

Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати", - пояснили в банку.

Інша клієнтка поділилася своєю історією про те, як не може отримати день за депозитом з 2013 року.

Вона розповіла, що їх посилають в центральне відділення, де не вирішують її питання.

"Не повертають з банку гроші з депозиту з 2013 року.

Нічого слухати не хочуть, годують сніданками, обманюють.

Посилають у нібито центральне відділення банку, а по факту це просто відділення для сіп клієнтів.

Багато дозволено цьому банку.

Це і не дивно.

Якість обслуговування і ставлення до клієнтам і вкладникам огидне", - пише клієнтка.

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що питання вже розглядають фахівці.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Як повідомляв Знай.

ua, Приват.

Банк попередив про шахраїв в мережі.

Також Знай.

ua писав, що клієнт Приватбанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.

Источник материала
Поделиться сюжетом