Прожектори, камери та пластилінові персонажі: як чернівецькі учні створюють анімаційні фільми
Прожектори, камери та пластилінові персонажі: як чернівецькі учні створюють анімаційні фільми

Прожектори, камери та пластилінові персонажі: як чернівецькі учні створюють анімаційні фільми

Світлодіодні прожектори, камери, комп'ютерна техніка та пластилінові персонажі – у класі чернівецької школи номер 41 триває зйомка.

Знімальний майданчик після уроків облаштували на шкільній парті.

"Перший рік у нас усе було з підручникх матеріалів, обкладались лампами, штатив скотчем до підлоги приклеювали", – каже вчителька інформатики Грета Фрейліхман.

11-класниця Марія Тацюк захопилася фотографією кілька років тому.

Згодом почала відвідувати шкільний гурток анімації і перекваліфікувалася на створення мультиків.

"Ідеї беремо з історії, притч, потім додаємо щось чи забираємо, аби динаміка була", – розповідає відвідувачка гуртка Марія Тацюк.

За динаміку пластилінових персонажів у кадрі відповідає 8-ми класниця Жанна Дарійчук.

Мультиплікацією дівчинка займається вже не один рік.

Попри юний вік, школярка ділиться досвідом з ровесниками-новачками.

Гурток анімації у школі веде вчителька інформатики.

Його відвідують учні 7-11 класів.

На створення двохвилинної стрічки витрачають до двох тижнів.

Спочатку готують на папері макети героїв, потім ліплять пластилінових персонажів.

В основу кожної ляльки роблять каркас із сірників, щоб краще трималася.

"Компютерна графіка не така тепла, як пластилін.

У фігурки закладаємо сірники, або фольгу чи пробку, аби вона була легкою та рухливою", – пояснює Грета Фрейліхман.

Уже над завершальним етапом стрічки працює старшокласник Максим Хабаров.

Він монтує мультфільм.

Роботи чернівецьких школярів не раз відзначали на міжнародному конкурсі анімації серед країн СНД та Балтики.

Торік вибороли перше місце.

У планах мають ще не один сценарій та палке бажання перемагати у конкурсах.

Анатолій Никифоряк, Максим Шварцман, Чернівці, "5 канал".

Источник материала
Поделиться сюжетом