26 лютого 2013-го розпочали випуск першого серійного воднемобіля Hyundai ix35 Fuel Cell.
Новинку обладнали 100 к.
Вт паливними елементи та літій-іонними батареями ємністю 24 к.
Разом вони забезпечують запас ходу в 650 км.
Загалом батарея використовується як додаткове джерело енергії при розгоні, а також для руху при відсутності водню в баку.
До 100 км/год воднемобіль розганяється за 12,5 с.
Його максимальна швидкість становить 160 км/год.
Водень зберігається в двох балонах під тиском в 700 бар.
У них є 5,6 кг водню, а його споживання дорівнює 0,95 кг/100 км.
Якщо перерахувати на бензин, то це 3,2 л/100 км.
Під час одного з тестувань для порівняння взяли звичайний бензиновий ix35 і його водневого близнюка.
У попільничці обох машин залишили палаючий недопалок.
Бак бензинової машини вибухнув через 40 хв.
Однак система безпеки воднемобіля стравила водень з балонів, тим самим запобігла вибуху.
У березні 2019-го китайська компанія Wuhan Grove Hydrogen Automobile Co.
представила прототип електромобіля з запасом ходу 1000 км, що працює на водні.