Компанія повідомила, що вірус призвів до значного зниження попиту в Китаї, особливо під час святкування Нового року за місячним календарем, передає Бізнес.
Компанія, яка продає більше пива Budweiser в Китаї, ніж на ключовому для бренду американському ринку, оцінила падіння виручки через епідемію в Китаї за перші два місяці цього року в $ 285 мільйонів, що відповідає 2,3% виторгу групи за перший квартал минулого року .
В Україні Anheuser-Busch In.
Bev представлена ПрАТ «Абінбев Ефес Україна», яке було створено внаслідок злиття бізнесів AB In.
Bev і Anadolu Efes на території України і РФ в рівних частках.
Компанія є одним з лідерів пивоварного ринку України.
Їй належать Чернігівський, Харківський і Миколаївський заводи.
Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: BUD, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Corona, Staropramen, TALLER, Hoegaarden, Leffe, Löwenbräu, Franziskaner, Spaten, Beck's, а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулівське».