18:17, 30 березня 2020.
Страхування.
Спецпроект.
Крім того, в жовтні-грудні минулого року МТСБУ отримало 353 скарги від потерпілих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у третьому кварталі 2019 року.
Страховики скоротили термін врегулювання страхових вимог і поліпшили якість роботи / idaoffice.
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів Бюро за результатами четвертого кварталу 2019 року, згідно з яким страховики скоротили термін врегулювання страхових вимог і поліпшили якість роботи.
Як сказано на сайті Бюро, за вказаний період страхові компанії уклали понад 1,9 млн договорів про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, загальна сума страхових платежів по яких склала майже 1,4 млрд грн.
«Врегульовано майже 38,8 тис.
вимог постраждалих в ДТП, за яким сплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 705,2 млн грн", - сказано в повідомленні.
Також повідомляється, що за вказаний період середній термін врегулювання страхових вимог за заподіяну майну шкоди склав 70 днів, скоротившись на 7 днів у порівнянні з третім кварталом 2019 року.
Своєю чергою, в рамках системи прямого врегулювання збитків середній термін отримання виплати у жовтні-грудні минулого року склав 47 днів, зменшившись на 12 днів проти липня-вересня 2019 року.
«В цілому, протягом всього 2019 року цей показник щоквартально знижувався.
Частка звернень за відшкодуванням, які врегульовані в строк до 60 днів, склала майже 62,7%, до 90 днів - 75,1%, до 120 днів -81,7%», - наголошується в повідомленні.
Крім того, в жовтні-грудні минулого року МТСБУ отримало 353 скарги від потерпілих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у попередньому третьому кварталі 2019 року.
«Підсумки роботи страховиків в четвертому кварталі минулого року позитивні.
Ми спостерігаємо всебічне покращення показників, які характеризують якість врегулювання і сервіс страхових компаній: скорочення термінів врегулювання, зменшення кількості та рівня скарг.
Зараз, у кризовий період, пов'язаний з епідемією коронавірусу COVID-19, важливо дати споживачам страхових послуг розуміння, що вони мають підстави для довіри страховиків ОСАЦВ»,- цитує прес-служба генерального директора МТСБУ Володимира Шевченка.
Як повідомляв УНІАН, кількість скарг українців на дії страхових компаній, які надійшли в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), у 2019 році скоротилося порівняно з 2018 роком на 15-20%.