Популярні автовиробники періодично додають ретромотиви в сучасні моделі.
Цей маркетинговий хід повинен збирати максимальний прибуток, однак деякі сучасні моделі в ретро стилі не знайшли своїх поціновувачів, повідомили в Акцентах.
Chevrolet SSR міг би стати родзинкою будь-якої колекції.
У ньому об'єднали деталі від 4 різних типів машин: маслкар, кабріолет, купе і пікап.
Також це авто отримало жорсткий дах і двигун від Corvette.
Під його капотом встановили двигун з потужністю 400 кінських сил, і він здатний розігнати Chevrolet SSR до 100 км / год за 5,3 секунди.
Виробники заявили, що дана модель перегукується з робочою конячкою Chevrolet 3100 Truck 1947 го року.
Авто випускали протягом 3 років, але змогли продати лише 24 тисячі машин.
Для США це майже нічого.
Nissan Be-1 виробляли в 1987-1988 роках, коли японська мода на ретро була на самому піку.
Не дивлячись на те, що авто відповідало всім трендам того часу, Nissan Be-1 не став популярним і був знятий з виробництва.
Зараз автоексперти бачать в цій мініатюрній моделі риси чотирьох машин Austin Mini, Renault 4, Citroen 2CV і Fiat 500.
Ве-1 був оснащений двигуном і іншими вузлами від Nissan Micra I.
З конвеєра зійшли 10 тисяч таких автомобілів.
Ford Thunderbird випускався в 2001-2005 роках.
Причини того, що машина не стала популярною, залишаються загадкою до цих пір.
У цій моделі знайшли відображення риси ретроавтомобілів родом з 1955-1957 років.
Деякі автоексперти побачили причини в її громіздкості - довжина кузова 4,7 метрів, а вага 1,7 тонн.
При цьому в салоні містилися лише 2 людини.