Велосипедний бум: кияни планують їздити на двоколісних і після карантину, але нарікають на інфраструктуру
Велосипедний бум: кияни планують їздити на двоколісних і після карантину, але нарікають на інфраструктуру

Велосипедний бум: кияни планують їздити на двоколісних і після карантину, але нарікають на інфраструктуру

За час впровадженого в Україні карантину кількість велосипедистів на столичних дорогах зросла удвічі.

Пересідати на громадський транспорт власники роверів не поспішають, однак, нарікають на іфраструктуру Києва. Мовляв, велодоріжок недостатньо, а тими, що є - їздити часом небезпечно, йдеться в сюжеті ТСН. 19:30.

Киянка Євгенія активно їздити Києвом на велосипеді почала під час карантину. Полишати ровер не планує навіть попри те, що громадський транспорт знову запрацював. 

"Я обиратиму велосипед, тому що в метро більші шанси того ж інфікування. Це скупчення людей", - пояснює дівчина.

В одній із громадських організації підрахували, що у столиці кількість тих, хто "відчув усі вигоди двоколісних", у порівнянні з аналогічним періодом в минулому році, зросла у два рази. Причому, люди не лише всідаються на нові велосипеди, ціна яких може затягнути до кількох тисяч доларів, а й повертають до життя ті, що десятиліттями припадали пилом.

Так, у власника веломайстерні Олексія від початку карантину немає відбою від клієнтів.

"У якісь дні я рахував, після 12 годин робочого дня у мене було більше 100 телефонних дзвінків", - каже підприємець і додає, що вартість ремонту ровера залежить від складності роботи: від 250 до 800 гривень. 

Відео На столичних дорогах значно зросла кількість велосипедистів за час карантину

За час карантину кількість велосипедистів на столичних дорогах значно зросла. Утім, власники роверів нарікають на інфраструктуру Києва. Мовляв, велодоріжок недостатньо. Але й тими, що є - їздити часто небезпечно.  

Окрім ремонту Олексій також пропонує клієнтам перевезення вантажів переобладнаним велосипедом, який, за його словами, оснащений "двигуном електричним прямої дії". Каже, що замовники задоволені, адже такий транспорт у заторах не простоює.

А от киянка Євгенія додає, що попри перевагу можливості оминути тягнучки крутячи педалі, часом доводиться спішитись, бо деякі вулиці, навіть у середмісті столиці, для велосипедів - непроїзні.

"Поміж бруківкою є простір. Тонкі колеса потрапляють і можна впасти. І плюс це спуск. Можна теж не затормозити і впасти, - каже дівчина, й додає, що навіть там, де є спеціальні велодоріжки, їзда часто перетворюється на квест. - Зазвичай у годину пік тут припарковані автомобілі. Автівки їдуть, і для велосипедистів дійсно небезпечно".

На недостатньо розвинену велоінфраструктуру нарікають і представники громадських організацій: "Існує тільки один веломаршрут цілісний: з Троєщини до центру. А решта - це або вони неякісно зроблені, або не цілісні". 

У міськраді ж заявляють: роблять усе, щоби максимально спростити життя власникам двоколісних. Мер запевняє, що днями нарахував аж 100 кілометрів велодоріжок.

"Ще 17 кілометрів загальна довжина смуг громадського транспорту, де в рамках експеременту дозволено рух на велосипеді", - каже Віталій Кличко.

Велосипедисти ж тим часом сподіваються, що спеціальних смуг для них буде ще більше.

Пропонуємо ознайомитися із трьома цікавими одноденними веломаршрутами в межах Київської області у матеріалі ТСН.ua.

Источник материала
Поделиться сюжетом