Британський автомобільний журналіст і гонщик Кріс Харріс сів за кермо електричного Volkswagen I.
При тому, що він є шанувальником паливних атівок з гучним мотором, гонщик залишився задоволеним електромобілем.
До цього він вже тестував електричні автівки.
Харріс в лютому сідав за кермо Porsche Taycan і став фанатом цієї моделі.Як і Taycan електричний Volkswagen I.
R покорив його.
Це і не дивно, адже автівка може розігнатись до першої сотні всього за дві секунди.
За рахунок добре продуманої аеродинаміки I.
R ніби приклеюється до дороги.
В цьому йому також допомагають і спеціальні шини, що дозволяють електричному суперкару використовувати на повну всі 671 коней під капотом при крутному моменті в 649 Нм.
По потужності Volkswagen порівнюють з Porsche.
Однак I.
R має в половину меншу вагу Taycan, і це його велика перевага.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen перед початком продажів електромобілів ID змінює модель збуту своїх автівок.
Автовиробник вирішив не продавати електромобілі ID через дилерські центри.
По матеріалах: insideevs.