Кіберспортивна компанія WePlay! Esports потрапила у шорт-лист міжнародної премії PR Daily 2020 CSR Awards
Кіберспортивна компанія WePlay! Esports потрапила у шорт-лист міжнародної премії PR Daily 2020 CSR Awards

Кіберспортивна компанія WePlay! Esports потрапила у шорт-лист міжнародної премії PR Daily 2020 CSR Awards

WePlay! Esports увійшла до списку фіналістів авторитетної міжнародної премії в галузі PR та комунікацій від PR Daily.Комунікаційна кампанія благодійного кіберспортивного онлайн-марафону WeSave! Charity Play була помічена американським журі: WePlay! Esports та ще чотири проєкти будуть боротися за перемогу в фіналі PR Daily 2020 Corporate Social Responsibility Awards в категорії Fundraising and Philanthropic Initiative. Онлайн-марафон з Dota 2 за участю 24 професійних команд з усього світу пройшов у кінці березня 2020 року. Тоді весь призовий фонд — а саме $188 879 — було передано фондам CEPI і GlobalGiving, які борються з пандемією. Хто претендує на премію PR Daily 2020 CSR Awards?Здобувачі премії — комунікатори, PR-команди й агенції, що знають, як доносити до аудиторії потужні повідомлення. Використовуючи свої професійні навички, вони роблять світ кращим, здоровішим і безпечнішим.Компанія WePlay! Esports є єдиним представником країн СНД серед учасників премії у 2020 році.Переможців премії буде оголошено у найближчі тижні. Відомо, що в цій самій категорії також номіновані комунікаційні компанії:• All In On Recycling, PepsiCo Foundation і некомерційна організація Recycling Partnership).• CopperPoint Cares, страхова компанія CopperPoint Insurance Companies.• PHL Cares, некомерційна корпорація Philadelphia Convention and Visitors Bureau (PHLCVB).• Save the Redwoods League / "The Campaign to Save Alder Creek", агентство зі зв'язків із громадськістю та маркетингових комунікацій Landis Communications Inc. Онлайн-марафон організували за рекордні сім днівСаме стільки минуло із моменту появи ідеї до першого ефіру. В цей час ситуація в світі загострювалася, вірус почав блискавично поширюватися, і з не меншою швидкістю країни закривали кордони. За таких обставин єдиним правильним рішенням було оперативно відреагувати та вирішити, як можна допомогти в боротьбі з пандемією. "Ми не були впевнені, чи погодяться команди та коментатори брати участь безкоштовно, чи зацікавлять матчі без призового фонду аудиторію. Але маса позитивних відгуків дала зрозуміти, що все вийде. У підсумку проект вдався. WeSave! Charity Play став найкращим турніром для нас на сьогодні. Нам вдалося зібрати кращі команди і організувати гідне шоу", — говорить Олег Гуменюк, генеральний менеджер WePlay! Esports. Медіа з 29 країн світу написали про марафон 842 рази. Як це вдалося?Коли коронавірус став всесвітньою проблемою, всі згуртувалися. Стало зрозуміло, що абсолютно різним сферам потрібно об'єднати зусилля. У кіберспорту були для цього всі умови, і WePlay! Esports використовувала всі доступні комунікаційні інструменти. "Благодійний марафон був покликаний допомогти світу, і пафос тут доречний: його ідея є набагато ширшою, ніж кіберспорт. Було зрозумілим тактичне завдання: зібрати гроші, щоб перемогти пандемію. Звісно, це було ключовим в організації. Завдяки нашим теплим стосункам із медіа ендемічні ЗМІ швидко підхопили ідею. Не залишилися байдужими й неспеціалізовані видання. І хоча часу на анонс та PR-просування події було рекордно мало, WeSave! Charity Play став однією з найуспішніших наших комунікаційних кампаній", — коментує Олена Дальська-Латошевіч, Сhief Communications Officer WePlay! Esports. Слоган події "Грай, щоб врятувати світ" влучив у десятку. Онлайн-марафон привернув загальну увагу, вийшов далеко за межі кіберспорту і розширив обізнаність про індустрію. Швидкість та оперативна реакціяКордони закривалися дуже швидко. Стало зрозуміло, що легко не буде, але є можливість швидко зорієнтуватися та провести унікальний марафон. Од виникнення ідеї до створення концепції пройшло 10 годин. Усього за 7 днів вдалося організувати подію. Прозорість — головне для благодійностіКомпанія розробила зрозумілий механізм і створила власний софт для збору коштів. Всі зібрані кошти порівну розділили між фондами CEPI і GlobalGiving, які допомагають перемогти пандемію коронавірусу.CEPI бере участь у розробленні вакцини, а GlobalGiving закуповує маски, засоби індивідуального захисту та медичне обладнання, надає допомогу всім, хто потребує захисту тут і зараз. Підтримка та залученість ком'юнітіГравці, ведучі та експерти — всі працювали pro bono як волонтери. Турнір дивилися і підтримували на всіх континентах. У зборі коштів взяли участь більше тисячі осіб. За даними Esports Charts, у піковий час гру одночасно дивилися 161 215 глядачів. Марафон транслювали китайською, іспанською, португальською, французькою, німецькою, турецькою, арабською та навіть монгольською мовами.Зважаючи на благодійний характер події, інтерес преси був дуже високий. Марафон підтримали і такі зірки українського шоу-бізнесу, як Мішель Андраде і Ната Жижченко (ONUKA), що посилило комунікацію із неспеціалізованою аудиторією. Про проєкти дізналися непрофільні медіа, які зазвичай не висвітлюють тему кіберспорту. Про нього написали Forbes і Reuters.Кіберспорт проявив себе як повноцінна індустрія, яка готова приймати виклики та допомагати суспільству. Такою є позиція будь-якої соціально відповідальної галузі, і WeSave! Charity Play показав, що це працює.

Источник материала
Поделиться сюжетом