Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
«Незважаючи на відсутність прогресу в прийнятті нового закону „Про залізничний транспорт України“, Міністерство інфраструктури продовжує реалізовувати плани, визначені президентом, щодо створення конкурентного ринку залізничних перевезень.
У рамках цього, наразі впроваджується експериментальний проект із допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування», — зазначив Владислав Криклій, міністр інфраструктури під час круглого столу «Зміни руху: Реформа транспортної інфраструктури в Україні», організованому Європейською Бізнес Асоціацією (EBA).
За його словами, питання з узгодженням договору про допуск приватних локомотивів має бути вирішено до кінця вересня.
Таке завдання поставлено перед «Укрзалізницею».
«Цей проект є вкрай важливим та очікуваним для бізнесу протягом останніх років.
Завдяки йому ще до набрання чинності закону „Про залізничний транспорт“, ми зможемо дослідити, як функціонує ринок у зовсім інших умовах — за наявності одразу кількох перевізників.
Відпрацюємо технічні та інші особливості в реалізації доступу до залізничної інфраструктури, визначимо можливі ризики в організації безпеки руху під час експлуатації приватних локомотивів», — розповів Криклій.
Крім того, учасники заходу разом з новим очільником «Укрзалізниці» Володимиром Жмаком обговорили ключові завдання та найближчі плани щодо подальшого розвитку компанії.
Це переформатування команди та подолання корупції, антикризова програма, структурна реформа, зокрема, розподіл компанії за 3-ма вертикалями, оптимізація діяльності та покращення умов праці машиністів, провідників та інших залізничників, поліпшення сервісу пасажирських перевезень, цифровізація процесів і впровадження нових технологій.
Разом з тим, Криклій озвучив подальші плани міністерства щодо впровадження перспективних концесійних проектів у морській галузі.
«Концесії порту Ізмаїла бути, Чорноморську і поромній переправі — також бути.
Крім цього, додатково готуємо до передачі в концесію Бердянський морський порт.
Єдине — трохи почекаємо з портом „Південний“.
Також до Фонду держмайна для підготовки приватизації передано порти Усть-Дунайська та Білгород-Дністровського», — підкресли міністр.
Також було зосереджено увагу на питанні лібералізації двосторонніх і транзитних перевезень з країнами-членами ЄС.
«Ми ініціювали питання лібералізації транзитного проїзду територіями країнами-членами ЄС, також актуалізуємо питання укладення угоди про відкрите небо.
До кінця цього року буде допрацьований електронний кабінет перевізника, через який і розподілятимуться дозволи ЄКМТ», — підсумував Криклій.