Таку думку в коментарі Agro.

ua висловив співзасновник Всеукраїнського наукового інституту селекції Ярослав Парій.

За його словами, урожайність спельти нижча, а споживач хоче платити менше.

(Не)конкурент пшениці: чи буде Україна масово вирощувати спельту?.

«Ринки збуту — специфічні: занадто маленькі, нестабільні.

Тому на них не можна орієнтуватися під час створення бізнесу в Україні», — вважає він.

У свою чергу заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки» Микола Пугачов додає, що попит на спельту значною мірою залежить від платоспроможності споживачів.

«Небагато українців здатні платити за борошно спельти вдвічі дорожче від пшеничного, тому не прогнозуємо суттєвого збільшення обсягів споживання цього корисного продукту», — говорить він.

Источник
Оригинальная версия
Поделиться сюжетом