Про це розповів Дмитро Кушнір, фахівець з експорту та співвласник бренду «Медові брати» (Honey Brothers), передає seeds.
«З кожним роком споживчі вподобання зміщуються в бік локальної, крафтової та місцевої продукції.
Українським виробникам меду стає все важливішим розвивати власний бренд, працювати з кінцевим споживачем та шукати власну „фішку“», — зазначає Кушнір.
Підкреслимо, що співвласники бренду «Медові брати», маючи значний досвід роботи у Франції та скористалися елементами їхнього агромаркетингу.
Вони взяли мед як продукт місцевості — пасіка «Медових братів» знаходиться в Первомайському районі Миколаївської області в долині річки Південний Буг.
«Далі ми почали залучати до бренду пасіки з інших регіонів.
Таким чином ми хотіли показати різноманіття України і особливості кожного регіону», — додає фахівець.
На думку Дмитра Кушніра, географічне зазначення — дуже потужний маркетинговий інструмент для малих виробників меду, який дозволить їм вийти на світові ринки.