Щонайменше троє українських моряків загинули після того, як затонув суховантаж, що належав українській компанії. Аварія сталася напередодні у Чорному морі. На борту судна було десятеро українців і двоє росіян. Загинули четверо людей: троє українців та капітан - громадянин Росії. Ще двох громадян України шукають за допомогою військових ґвинтокрилів.
Про це йдеться 18 січня у сюжетіТСН.19:30.
Шістьох людей вдалося врятувати. Їм пощастило, що кораблетроща сталася неподалік землі. Тож берегова охорона зреагувала миттєво. Усіх врятованих забрали до лікарні і дали можливість зателефонувати рідним.
"Він учора подзвонив і сказав, що з ним усе добре і більше я ніякої інформації не знаю, буде щось відомо згодом. Сказали, що вони найближчим часом їх повернуть", - каже Ірина Перката, дружина моряка.
Все сталося за лічені хвилини. У шторм потрапило судно Arvin, яке вийшло з грузинського порту Поті 2 січня і взяло курс на болгарський Бургас. Це звичайний маршрут, яким не раз курсував цей суховантаж. Однак біля берегів Туреччини він потрапив у негоду, хвилі сягали шести метрів. Коли екіпаж вже вирішив рухатися до берега, почувся тріскіт і судно розламалося навпіл.
Відео Кораблетроща в морі: щонайменше троє наших моряків загинули після того, як затонув суховантаж
Кораблетроща в Чорному морі - щонайменше троє наших моряків загинули після того, як затонув суховантаж, що належав українській компанії. Аварія сталася напередодні. На борту судна було 10 українців і двоє росіян. Загинули 4 людей: троє українців та капітан - громадянин Росії. Іще двох наших шукають за допомогою військових гвинтокрилів.
- Telegram
- Messenger
- Viber
"Це встановить, безумовно, слідство: причини аварії чи необхідні процедури, які будуть здійснені. Те, що подає місцеве губернаторство, те, що розповідали самі моряки, то була велика хвиля. І що певним чином спричинило до цієї аварії", - зазначив Андрій Сибіга, посол України у Туреччині.
Однак в українському фонді допомоги морякам "Ассоль" ТСН розповіли: судно експлуатувалося 45 років і воно могло просто не витримати плавання в складному районі.
"45 років судно експлуатується - уже майже двічі відпрацювало свій ресурс. головна причина того, що відбувається - це технічний стан суден, які не призначені для таких районів плавання", - зазначив керівник проєктів благодійної організації "Фонд допомоги морякам "Ассоль" Андрій Шевченко.
Чому українських моряків набирали на таке старе судно - ТСН хотіла запитати в оператора, що винаймала їх на роботу. Це одеська компанія, однак за вказаною адресою в офісі, нікого окрім охоронця, який посилається на карантин, немає.
Сьогодні п'ятьох українців та одного росіянина вже виписали з лікарні. Родичам пообіцяли, що за кілька днів, як тільки моряки отримають тимчасові документи, усі вони повернуться додому.
- Автор:
- Сергій Осадчук