Автомобілістам розповіли про особливості прогріву коробки передач у зимовий період.
Про це йдеться в Auto.
Зазначається, що найбільше у прогріванні у зимовий час потребує автоматична коробка передач із гідротрансформатором.
Робоча рідина у АКП не тільки змащує частини, що труться, а й безпосередньо виступає як рушійна сила в гідравлічній системі.
Тому, перш ніж почати рух, проведіть невелику "зарядку" для АКП – по черзі пройдіться по всьому ряду від N до D та назад, як альтернативу можна перевести важіль у положення D, але не рухатися, а постояти на місці 2-3 хвилини.
У цьому разі трансмісійна олива буде перемішуватися, поступово нагріваючись до робочої температури.
Безступінчасті варіатори також необхідно взимку прогрівати.
У них використовується спеціальна олива, яке має температурний діапазон роботи 60-90 градусів.
Щоб приводний пас та шківи менше зношувалися, її потрібно прогріти.
Але робити це краще у русі.
Однак варто пам'ятати, що перші кілька кілометрів їхати потрібно плавно та без різких прискорень.
Що стосується класичної "механіки" та роботизованої коробки передач із двома зчепленнями, такі трансмісії встигають прогрітися одночасно з двигуном, оскільки вали перебувають у зачепленні постійно, а олива у КП починає перемішуватися відразу після запуску двигуна.
У будь-якому разі не забувайте, що кілька хвилин для прогрівання двигуна та трансмісії дозволять продовжити термін служби вашого автомобіля та скоротять витрати на його ремонт.