Дистанційне навчання: чому батьки скаржаться на якість та куди звертатися
Дистанційне навчання: чому батьки скаржаться на якість та куди звертатися

Дистанційне навчання: чому батьки скаржаться на якість та куди звертатися

Хвиля жорстких карантинних обмежень у всій країні змусила батьків знову заговорити про якість онлайн-навчання їхніх дітей: хтось приємно здивований таким форматом, а хтось на дистанційку скаржиться.

 Яким має бути дистанційне навчання та куди скаржитись, якщо є нарікання, - розповіли уСніданку з 1+1.

Центр демографічних наук Оксфордського університету провів дослідження серед учнів нідерландських шкіл. За вісім тижнів, протягом яких навчання було дистанційним, діти з високими успіхами недовчили 1/5 частину матеріалу, а їхні слабші однокласники – до половини всього, що їм викладали. Дослідження недарма провели саме в цій країні, адже організація дистанційки тут одна з найкращих у світі.

У спільноті "Батьки SOS" у Facebook батьки скаржаться, що в деяких школах онлайн-уроків немає взагалі. Усе надсилають на пошту і вчитись доводиться фактично самостійно. Приміром, мами запорізької семикласниці  Оксана Деребенко ділиться: щонайменше половина уроків її доньки – це надіслані в месенджерах чи на пошту завдання.

На тих уроках, які все ж проходять онлайн, часто стаються технічні непорозуміння. "Наприклад, прийшов код конференції, діти вводять його, а зайти не можа. Як наслідок, урок вже триває, діти пишуть, аби вислали інший код. і Виходить 10-15 хвилин з'ясовують - що і як", - скаржіться жінка. Вона додає: хоч донька сумлінна учениця, але після дистанційки доведеться надолужувати певні прогалини в знаннях.

Відео Недонавчились на дистанційці: куди скаржитись на неякісне навчання

Дистанційка з претензіями. Хвиля жорстких карантинних обмежень по всій країні змусила батьків знову заговорити про якість онлайн навчання їхніх дітей. Хтось приємно здивований і хвалить якість дистанційки, а хтось скаржиться, адже всі завдання надсилають лише в месенджерах, а вчителя на екрані діти й не бачили. Яким має бути дистанційне навчання відповідно до норм та куди скаржитись, якщо є нарікання?  

Сніданок з 1+1
  • Facebook
  • Twitter
  • Telegram
  • Messenger
  • Viber

Утім, режисерка "Сніданку" Ірина Деменюк має зовсім інше враження від дистанційного навчання: вона приємно здивована, а її донька-першокласниція - взагалі в захваті. Всі уроки у дівчинки відбуваються онлайн. "Раніше нам відправляли відео з фізкультури і з хореографії, а зараз вони навіть дистанційно займаються. Трудове навчання теж дистанційне", - розповідає. 

Якщо вчителі приділяють мало уваги своїм учням і обмежуються лише письмовими завданнями, то варто скаржитись. "У вчителя є керівник - директор. Тобто безпосередньо до директора треба звертатись відразу в письмовій формі. Якщо він не реагує, то до органів управління освітою, відділи, управління, департаменти освіти", - радить представник Громадської організаці "Батьки SOS" Роман Бондаренко.

Прогалини у знаннях дитина може заповнити за допомогою "Всеукраїнської школи онлайн" - це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів. Вона абсолютно безкоштовна. Але дистанційне навчання все ж не може повністю замінити класичне, кажуть фахівці. Адже українська програма розрахована винятково на навчання в класах. "Те, що ми вчимо в кабінетах, намагаємось вчити через комп'ютери. Це не працює. Тобто треба змінювати програму, змінювати підходи, взагалі все міняти", - наголосив фахівець. 

За його словами, завдяки дистанційному навчанню зменшилась кількість скарг на булінг як з боку дітей, так і з боку вчителів.

 

Автор:
Віра Хмельницька
Источник материала
Поделиться сюжетом