Чоловічій макіяж серед бізнесменів створив ажіотаж в японських салонах краси
Чоловічій макіяж серед бізнесменів створив ажіотаж в японських салонах краси

Чоловічій макіяж серед бізнесменів створив ажіотаж в японських салонах краси

В Японії під час пандемії стрімко зріс попит на чоловічий макіяж, це стало трендом для бізнесменів, яким за 40 років.

Про це йдеться в ТСН.14.00.

Тональний крем, тіні і помада - 44-річний Йошихіро розглядає себе у дзеркалі і каже, що ледь упізнав. Візажист підкреслив його брови та контури обличчя. Йошихіро зізнається, до салону прийшов через дзеркало. Бо під час пандемії і роботи з дому став туди дивитися частіше і результат не сподобався. «У нас менше можливостей зустрічатися з людьми під час пандемії і мені не подобалося, що я приділяю менше часу своїй зовнішності. Оскільки те, як виглядаєш, важливо, я вирішив зробити макіяж», - переконує чоловік.

Таких клієнтів у них лише більшає, каже директор салону. Зробити макіяж приходять і сорока, і п'ятдесяти, і навіть шістдесятирічні японці - зокрема, бізнесмени. Все, кажуть у закладі, через віддалену роботу - виглядати добре на онлайн-дзвінках хоче чимало чоловіків. «Чоловіки у віці 40, 50, 60 приходять до нас, бо вважають, що їм слід нанести макіяж. Вони також схильні витрачати більше за молодих хлопців. Думаю, що завдяки їм наш бізнес став стабільнішим», - переконує власник салону.

Відео Новини світу: що спонукає фарбуватися 40-річних японських бізнесменів

Бути красивими, попри коронавірус. В Японії під час пандемії стрімко зріс попит на чоловічий макіяж. Що спонукає фарбуватися бізнесменів, яким за 40 років - а саме ця категорія нині стала клієнтами салонів краси. Подробиці – далі.    

ТСН. 14:00
  • Facebook
  • Twitter
  • Telegram
  • Messenger
  • Viber

Виглядати добре на онлайн-перемовинах можна і за допомогою спеціальних додатків із фільтрами - що накладають макіяж на зображення. На них попит у чоловіків також зріс. «Ми отримали повідомлення від чоловіків, які бачили наш фільтр, зроблений для жінок. Вони казали, що у чоловіків також є онлайн-зустрічі, і було б добре, аби ми зробили фільтр і для них - тож ми вирішили його винайти», - повідомляє працівниця косметичної компанії Аюмі Міямото.

Лише у Японії ринок чоловічої косметики становить майже 6 мільярдів доларів і цифри продовжують зростати. У світі також відзначають збільшення попиту на косметичні продукти для чоловіків - у найближчі роки ця тенденція збережеться.

Автор:
Катерина Федорченко
Источник материала
Поделиться сюжетом