У Києві з'явилися правила для електросамокатів: що змінилося
У Києві з'явилися правила для електросамокатів: що змінилося

У Києві з'явилися правила для електросамокатів: що змінилося

Починаючи з 24 червня, в Києві набули чинності правила експлуатації електросамокатів. Таким чином, Київ став першим містом в Україні, в якому впровадили подібні норми і регламентували на законодавчому рівні процес експлуатації подібних видів транспорту.

Про це повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook заступник голови КМДА з питань здійснення самоуправних повноважень Костянтин Усов.

Костянтин Усов на електросамокаті

Популярність самокатів зростає

За словами Усова, вулицями Києва їздить майже 4000 прокатних електросамокатів. До кінця року їх очікується до 7000. Київ, як і всі великі міста світу, приречений на розвиток засобів електромобільності.

Але поки їх використання не врегульовано на національному законодавчому рівні, команда міста, за дорученням Віталія Кличка, ініціювала і розробила Меморандум, який був підписаний 24 червня з усіма столичними операторами прокату електросамокатів.

Узгодження Меморандуму. Скріншот з публікації Костянтина Усова

Які правила очікують киян

Тепер всі 7 операторів Києва повинні будуть виконувати наступні правила:

 - обмеження максимальної швидкості з 30-35 км / год до 20 км / год. у спеціально визначених зелених, пішохідних та історичних зонах - не більше 14 км / год;

 - на територіях, де традиційно багато людей, таких як Пейзажна алея чи вулиця Сагайдачного, самокати не їздитимуть взагалі. Як і у військового госпіталю, меморіальних історичних кладовищ і ще ряду територій;

 - по всіх районах Києва будуть єдині стандартизовані точки ранкового старту з чітко затвердженими паркомісцями на 5 і 10 місць. Таких точок буде 1025, і тільки звідти самокати можуть стартувати;

 - щоб люди могли поскаржитися, передати інформацію або ідентифікувати порушників, кожен самокат буде індивідуальний номер у форматі буква і три цифри;

 - страхування користувачів. Оператори оформляють медичну страховку на випадок нещасних випадків і травм. Поліс покриватиме витрати на лікування, а також шкоду, заподіяну майну третіх осіб від 100 000 гривень.

І найважливіше

Оператори надаватимуть місту дані, необхідні для контролю якості послуг прокату: пікові години використання самокатів, перелік місць, де самокати користуються найбільшим попитом, динамічну теплову карту користування по годинах і днях і щотижневий звіт про інциденти з самокатами. Маючи ці дані, місто зможе краще планувати транспортну інфраструктуру.

Цей Меморандум-найкраща угода, яку можна укласти на сьогоднішній день.

Учасники угоди разом з Костянтином Усовим. Скріншот з публікації

І поки ми чекаємо від Верховної Ради законодавчого врегулювання самокатний руху, Київ йде попереду часу і попереду законодавства регулює реалії, які вже навколо, на наших вулицях.

Нагадаємо, що деякий час назад Лівобережну Україну накрила пилова буря: зачепило навіть Київ.

Також раніше ми повідомляли про те, що "Метро не для всіх? У Київську "підземку" почали пускати тільки обраних".

Щоб не пропустити найцікавіші новини - читайте нас в Telegram і Viber

Источник материала
Поделиться сюжетом