Запітнівають вікна: на що звернути увагу під час обслуговування клімат-системи
Запітнівають вікна: на що звернути увагу під час обслуговування клімат-системи

Запітнівають вікна: на що звернути увагу під час обслуговування клімат-системи

Усі автовласники восени-взимку помічають короткочасне запітнівання вікон авто.

Зазвичай різниця температур в салоні і зовні досить швидко вирівнюється, і скло знову стає прозорим.

Але що робити, якщо цього не відбувається? Слід зрозуміти, що причина конденсату завжди одна – зайва волога в салоні автомобіля.

Під час обігріву машини вода випаровується та осідає на склі у вигляді туману.

Звідки ж береться ця волога?Вода потрапляє всередину авто на одязі та взутті, через мокрі сидіння та килимки.

Крім того, вона просочується через мікротріщини під час дощу, туману, мокрого снігу.

І нарешті, досить багато вологи міститься в повітрі, яке видихають пасажири автівки.

Усе це – природні причини, наслідки яких можна усунути, якщо просто слідкувати за сухістю усіх поверхонь.

Але запотівання вікон може бути викликане й деякими технічними несправностями автомобілю, серед яких:Порада! Провітрюйте автомобіль не менше двох разів на рік, щоб запобігти накопиченню зайвої вологи.

Робити це потрібно у теплу сонячну погоду.

Відкрийте двері в салон, багажник та капот, дістаньте усе зайве (чохли, килимки, запасне колесо й інструменти з багажнику) і залиште пусте авто провітрюватись на годину-дві.Перш за все, намагайтесь вчасно проводити заміну повітряного фільтра в салоні авто.

Стандартний рекомендований термін служби такого фільтру – близько п’ятнадцяти тисяч кілометрів пробігу.

Але зовнішні умови експлуатації можуть значно зменшити цей строк.

Брудне повітря, в якому багато пилу, золи та інших сторонніх домішок, виведе систему вентиляції з ладу набагато скоріше.

Тому під час технічного огляду перевірте стан повітряного фільтру і здійсніть заміну, якщо вона потрібна.

Це допоможе не лише позбутися проблеми конденсату, але й завадить шкідливим домішкам потрапити до ваших легень.

Привести до ладу заслінки повітроводів та клапан зливного отвору кондиціонеру буде трохи важче, ніж замінити фільтр.

Скоріше за все, для цього доведеться розібрати торпеду автомобіля.

Але під час техогляду ви можете довірити цю процедуру професіоналам, для яких вона не складе труднощів.І нарешті, важливо правильно налаштувати систему вентиляції й опалення.

Не варто повністю перекривати доступ зовнішнього повітря в салон – це не допоможе скоріше нагріти машину, навіть навпаки.

Справа в тому, що чим більше вологи вміщує повітря, тим більше часу і температури потрібно на його нагрівання.

Зимове повітря, висушене морозом, при попаданні в салон авто витіснить зайву вологу та швидко стане теплим, а конденсат на вікнах не утвориться.

Важливо! Вентиляційні дефлектори, з яких виходить нагріте повітря, треба спрямовувати не на пасажирів, а на стелю чи вікна.

Це створить правильну циркуляцію та допоможе скоріше вирівняти температуру.

Крім того, потрібно слідкувати за притоком свіжого повітря: нагрів вище 35 градусів уповільнює реакції водія настільки, що це можна порівняти навіть із водінням у нетверезому стані.

Це дуже небезпечно!Як розповіли AUTOGEEK у Департаменті сервісу корпорації УкрАВТО, є ще одна причина частого запотівання скла – це куріння в салоні, а точніше його наслідки у вигляді майже непомітного нальоту на внутрішній стороні скла.

Дим від цигарок (навіть, від електронних) має в своєму складі не тільки суміш вуглекислого і чадного газу, але і пари різних смол, плюс мікрочастинки сухого залишку (золи).

У міру розсіювання диму в салоні відбувається ніщо інше, як осадження парів смол і частинок золи на поверхнях салону автомобіля, в т.

на поверхні скла.

Шар цих компонентів складно побачити навіть на початково чистому склі.

У вкрай «запущених» випадках, його можна помітити на світлих ділянках салону.

Мікроплівка з смоли притягує і утримує на своїй поверхні більше нерозчинних мікрочастинок (пил, зола від тих же цигарок, вихлопних газів), ніж чисте скло.

Смоли діють як липучка для всього того, що наявне в повітрі, навіть якщо ми цей «букет» не бачимо.

Приходить момент, коли шар смоли і прилиплі до неї мікрочастинки починають з легкістю затримувати і утримувати на своїй поверхні молекули води, що містяться в повітрі повсюдно.

А як ми знаємо, під час перепадів температур на поверхні скла і навколишнього повітря, випадання конденсату проявляється максимально.

А на поверхні, яка утримує молекули води, природньо, конденсат буде утворюватися і затримуватися більше, випаровуватися гірше.

Скло буде потіти постійно, без видимих ​​на те причин.

Рішення – не менше, ніж раз на місяць ретельно протирати внутрішню поверхню всіх стекол із застосуванням миючих засобів на основі спиртових сполук (миючі засоби для стекол), насухо витираючи чистою паперовою серветкою, до досягнення ідеальної поверхні без розводів.

Отже, остаточні поради щодо запобігання потінню скла в автомобілі такі:Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
Поделиться сюжетом