Експерт розповів, як платити менше за автострахування
Експерт розповів, як платити менше за автострахування

Експерт розповів, як платити менше за автострахування

Найбільш простою та поширеною є схема, що працює за принципом "pay as you drive" (плати тоді, коли ти їздиш).

Тобто вартість страхування тут залежить лише від кількості кілометрів, що проїхало авто.

Проте наразі набуває популярності інший підхід – "pay how you drive" (плати так, як ти їздиш).

Завдяки спеціальному обладнанню під час поїздки система аналізує цілу низку параметрів та не просто фіксує їх, а й мотивує водіїв до змін в стилі керування.

Складніші та розумніші системи телематики в автострахуванні з часом витіснять решту інших, - прогнозує Микола Матика, керівник департаменту страхування автопарків страхової компанії "ІНГО", яка впроваджує нову систему.

"Цей підхід є більш зваженим та індивідуальним.

Він дозволяє чітко розуміти, чому користувач має саме такий скорінговий бал і відповідний страховий тариф.

Наприклад, система показує, що водій їздить на 90 балів, тобто безпечно.

Для такого водія вартість страхування має бути нижчою, ніж середня ринкова, - розповідає Микола Матика.

– Якщо з автомобілями трапляється менше ДТП, зменшується кількість ремонтів та простоїв.

А чим менший простій, тим більше автомобіль заробляє.

Особливо важливо це для сегментів підприємств з інтенсивним використанням авто", - вважає експерт.

Окрім того, телематичні системи фіксують факт ДТП та визначають його наслідки, що дає можливість власнику та страховику швидко реагувати.

Також завдяки телематичним приладам компанії з великими автопарками можуть економити не лише на страхуванні автомобілів, а й на витратних матеріалах.

Страховий продукт поки що пропонується лише юридичним особам, але в перспективі буде доступним і для звичайних водіїв.

Адже відповідно до світової практики саме вони складають 80% всіх користувачів телематичного страхування.

Источник материала
Поделиться сюжетом