Експерти провели дослідження, завдяки якому виявили головну проблему електромобілів.
Відповідний аналіз зробили фахівці британської компанії LV.
Як з'ясувалося, батарея не є основною проблемою власників електромобілів.
Виявилося, що лише 11% несправностей пов'язані з розрядженням акумуляторів, а 37% – викликані проколом шин або проблемами з колісними дисками.
Аналіз аварійних повідомлень за останні три роки показав, що більш ніж третина водіїв звертається до служби сервісу пошкодження дисків або шини.
Це також більш ніж удвічі частіше, ніж у машин із традиційними ДВЗ, лише 16% власників яких називають проблеми з колесами чи шинами.
Проблеми викликані тим фактом, що електромобілі істотно важчі за свої аналоги з ДВЗ через велику масу акумуляторів.
Крім того, ситуація посилюється відсутністю запасного колеса у стандартній комплектації.
На другому місці за кількістю відмов – проблеми із запуском машини.
На цю проблему припадає приблизно 21% звернень до сервісної служби.
Це може статися з різних причин, наприклад, розряджена батарея, акумулятор не тримає заряд або транспортний засіб довго не експлуатувався.
Особливо часто ця проблема виникає в зимові місяці, коли машинам потрібно трохи більше часу на прогрівання.
"Наші дані показують, що запас ходу насправді дуже рідкісна причина виклику.
Зазвичай електромобілі працюють дуже добре і не схильні до такої кількості проблем, як бензинові або дизельні моделі, але, якщо у вас є проблема, вона, найімовірніше, пов'язана з колесами, шинами чи ключем", - зазначив директор LV Генрі Топхем.
Власники електромобілів вдвічі частіше проколюють колеса, ніж водії авто з ДВЗ: чому так відбувається.
За останні десять років батареї для електромобілів подешевшали на 90% - дослідження.
Майже 70% людей не знають, на чому їздять електрокари - дослідження.