Аналітика: Tesla втрачає позиції на ринку електромобілів у США і може поступитися лідерством
Аналітика: Tesla втрачає позиції на ринку електромобілів у США і може поступитися лідерством

Аналітика: Tesla втрачає позиції на ринку електромобілів у США і може поступитися лідерством

Tesla ще утримує лідерство на ринку, але її наздоганяють корейці – другою на місцевому ринку стала південнокорейська група Hyundai Motor.

Американська корпорація S&P Global Mobility опублікувала нові дані про продажі електромобілів у США.

Лідерство, як і раніше, утримує Tesla, але вже втрачає позиції.

У 2020 році на електромобілі марки припадало 79% продажів нових електромобілів, у 2021 році – 69,95%, а за результатами перших дев’яти місяців 2022 року – 65%.З понад 525 000 електромобілів, зареєстрованих у США в січні-вересні цього року, майже 340 000 одиниць – це автомобілі Tesla.

У сегменті вартістю понад 50 000 доларів американська марка все ще домінує з часткою ринку 85%.

У той же час у «бюджетному» (до 50 000 долларів), де Tesla все ще не може серйозно конкурувати з іншими світовими електромобільними брендами, частка компанії знижується.

За прогнозами S&P Global Mobility, до 2025 року кількість електричних моделей на ринку США зросте із 48 до 159 одиниць.

З них тільки одна буде із шильдиком Tesla.

Це довгоочікуваний пікап Cybertruck, але його вихід на ринок не зможе сильно вплинути на продажі компанії.А поки Tesla «гальмуватиме», решта брендів нарощуватимуть продажі й протягом наступних трьох років зможуть кинути їй виклик.

На думку експертів S&P Global Mobility, до 2025 року частка електромобілів марки на ринку США впаде нижче 20%.І реальний конкурент Tesla вже з’явився на горизонті.

Це південнокорейська Hyundai Motor Group, яка посідає друге місце з 9% сегменту.

З них 5% формує дочірня марка Kia, 4% – материнська Hyundai.

Ще 4% ринку електромобілів контролює General Motors.

Частка ще одного американського концерну – Ford Motor – становить 7%.Якщо розглядати південнокорейські марки окремо одна від одної, то саме Ford формально знаходиться на другому місці.

Німецький концерн Volkswagen і марка Audi, що йому належить, зуміли зайняти по 2% американського ринку електромобілів.

Якщо виключити з вибірки Tesla, місця розподіляться таким чином: Hyundai Motor Group – 35%, Ford – 28%, Chevrolet – 16%, Volkswagen – 8%.

Якщо розглядати окремо Kia та Hyundai, то ситуація виглядає трохи інакше.

На першому місці Ford (28% ринку), на другому – Kia (19%), а Hyundai – на четвертому (16%).Наростити свою частку в США південнокорейській Групі вдалося завдяки запуску заводу з виробництва електромобілів у Джорджії.

Досі компанії доводилося їх імпортувати, через що електромобілі Kia та Hyundai не підпадали під дію державної програми субсидування.

З початку 2022 року Kia продала у США 19 391 електромобілів.

Але найбільшою популярністю у американців користується IONIQ 5 – 21 262 одиниць.

Серед покупців цієї моделі колишні власники японських кросоверів, Chevrolet Volt та Jeep Wrangler.

За прогнозами S&P Global Mobility з 2022 по 2034 рік сукупний обсяг продажів електромобілів Kia та Hyundai досягнуть 5,25 млн одиниць, що дозволить Групі зайняти шосте місце на ринку США після Tesla (11,51 млн од.), GM (10,61 млн).

од.), Ford Motor (8,54 млн од.), Stellantis (6,77 млн од.) та Toyota Motor (5,93 млн од.).

Але до середини наступного десятиліття ситуація зміниться.

Корейські виробники електромобілів на американському ринку обійдуть Volkswagen, Honda, BMW, Mercedes-Benz та альянс Nissan-Mitsubishi-Renault.

Як раніше повідомляв Autogeek, перші вантажівки Tesla Semi нарешті доїхали до замовників.

За матеріалами: Electrek.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
Поделиться сюжетом