/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F7f168a6362c0e7b536b1bb94bc37916c.jpg)
ALVIVA GROUP запускає нову продуктову категорію бренду КИЇВХЛІБ та виходить у нові сегменти
ALVIVA GROUP, провідний гравець харчової промисловості України, анонсує розширення асортиментного ряду бренду КИЇВХЛІБ новою категорією продуктів – сухими кондитерськими виробами (СКВ).
До нової категорії увійшли вафлі, затяжне і цукрове печиво, снекова соломка та сушка. Загалом асортиментний ряд бренду поповнився двома десятками нових продуктів, що стало найбільшим розширенням асортименту КИЇВХЛІБ за останні роки.
"Диверсифікація та розширення асортиментного ряду бренду є ключовою частиною стратегії групи, спрямованої на посилення наших позицій як на локальному, так і на глобальних ринках. Продукція з нової категорії продаватиметься в Україні та експортуватиметься, – коментує Іван Луцій, керівник з маркетингу напрямку СКВ ALVIVA GROUP. – Нові продукти повністю відповідають актуальним запитам споживача щодо якості та сучасному профілю смаків."
Виробництво продукції з нової продуктової категорії розпочалося у 2025 році на підприємствах групи у місті Києві. Загальна виробнича потужність – 500 тонн продуктів з нової категорії на місяць.
Асортимент сухих кондитерських виробів КИЇВХЛІБ включає понад 20 найменувань:
● Вафлі: хрумкі класичні вафлі з 75% ніжної начинки у смаках "TROPIC COCO" (кокос), "CHOCO NUTS" (какао та лісові горіхи) та "MILKY JOY" (молочні).
● Печиво: представлене як затяжним печивом MARIA (з цільнозерновим борошном та з кальцієм), так і ніжним цукровим печивом TEA BISCUITS (вершкове, вершково-кокосове, какао).
● Пряники з начинкою: ароматні пряники в глазурі з фруктово-ягідною начинкою, що містить 20% яблучного пюре, зі смаками червоної смородини, лохини, журавлини, груші, а також з ароматом шоколаду “DARK CHOCO”.
● Класична соломка: оновлена класична солодка та фруктова соломка з додаванням яблучного пюре.
● Снеки: інноваційні гастрономічні рішення, такі як Соломка Sticketti та Сушки BAGOLINI зі снековими смаками (смажена цибуля, чилі-томат, солона карамель).
Незабаром продукти з нової категорії з’являться в українських торгових мережах.
Виведення нових категорій стало можливим завдяки інвестиціям у модернізацію, автоматизацію та запуск нових виробничих ліній. Обсяг інвестицій на 8 підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024–2025 років склав близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності.
Сьогодні КИЇВХЛІБ є лідером хлібобулочної галузі України з часткою ринку 13%. Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом КИЇВХЛІБ становить 310–320 тонн. Продукція бренду експортується до понад 30 країн світу.

