Джим Фарлі попереджає Європу про ризик передачі майбутнього автомобільної галузі китайським виробникам
Джим Фарлі попереджає Європу про ризик передачі майбутнього автомобільної галузі китайським виробникам

Джим Фарлі попереджає Європу про ризик передачі майбутнього автомобільної галузі китайським виробникам

Нещодавно керівник компанії Ford Джим Фарлі опублікував статтю, в якій закликає Європейський Союз встановлювати більш реалістичні цілі щодо електричних автомобілів. На його думку, чинні плани можуть призвести до того, що ринок буде захоплений швидкозростаючими китайськими виробниками.У своєму зверненні Фарлі виділив три ключові моменти:У статті для Financial Times керівник Ford звинуватив європейських політиків у створенні нереалістичних норм, які часто змінюються в останню мить, створюючи “рецепт хаосу”. Така політика, на його думку, коштує автовиробникам мільярди інвестицій, порушуючи складний цикл розробки продуктів, інжинірингу та ланцюгів поставок.Фарлі порівняв ситуацію в ЄС з політикою адміністрації Байдена в США, яку також назвав необґрунтованою. Він наголосив на необхідності дати споживачам можливість довше користуватися гібридними автомобілями як проміжною ланкою, а не примушувати їх до стрибка на електромобілі, до яких вони ще не готові.Фарлі зазначив, що європейські автовиробники вже інвестували сотні мільярдів у електрифікацію. Натомість він вважає, що уряди мають значно посилити підтримку, запроваджуючи серйозні покупкові стимули та розвиваючи зарядну інфраструктуру далеко за межами заможних міських районів.Однак головною загрозою він бачить китайських конкурентів. Маючи величезні надвиробничі потужності та сильні позиції в технологіях акумуляторів, Китай тепер може наводнити європейський ринок. Лише за минулий рік частка китайських брендів EV в регіоні подвоїлася.Фарлі попередив, що поєднання субсидованих китайських електромобілів та жорстких вуглецевих норм може підірвати місцеву галузь швидше, ніж очікують регулятори.Технологія Ford BlueCruise в ЄвропіГолова Ford заявив, що галузь не просить рятувального пакета або протекціонізму для захисту неефективності. Він наголосив, що Ford продовжує важку роботу з реструктуризації, закриваючи застарілі потужності та зменшуючи витрати.Без негайного коригування курсу, на думку Фарлі, промислова основа Європи може поступово занепасти. Його заклик – це не просто критика, а попередження про системні ризики, які потребують узгоджених дій регуляторів, виробників та споживачів для збереження конкурентоспроможності в новій епосі автомобілебудування.Позиція Ford відображає ширшу дискусію в галузі про темпи переходу. Багато експертів погоджуються, що ринок EV стикається з перешкодами, такими як висока вартість, тривоги щодо запасу ходу та нерівномірна інфраструктура. Успіх китайських виробників демонструє, що конкуренція вже не обмежується традиційними межами, що вимагає від європейських компаній не лише інновацій, але й адаптації бізнес-моделей до нових реалій глобального ринку.

Источник материала
loader
loader