В Україні зростає кількість автовишок на повнопривідних шасі
Сьогодні для відновлення об’єктів критичної інфраструктури в Україні дуже потрібні автогідропідйомники на повнопривідних шасі, які підходять для бездоріжжя. Завод спецтехніки «Техкомплект» днями поставив клієнтам одразу дві такі машини. Почнемо з новинки – автовишки південнокорейського виробництва DASAN CT400EX на шасі JAC N240 (4х4), яка вже працює у енергетиків на Полтавщині.
DASAN CT400EX забезпечує висоту підйому до 40 м та максимальний виліт 20 м. Вантажопідйомність корзини становить 400 кг. Остання, що важливо, може повертатися на 60+60 градусів і для зменшення ваги виготовлена з алюмінію.
До переваг автовишки марки DASAN слід віднести п’ятикутну стрілу, спроектовану за допомогою Методу кінцевих елементів (FEM). Вона відрізняється зниженим тертям між секціями, меншим рівнем шуму і високою точністю в роботі. Застосування фільтрів високого тиску (з автоматичною індикацією заміни) для чутливих компонентів гідравліки збільшує термін експлуатації. До особливостей також слід віднести й дистанційний пульт керування з радіусом дії до 50 м.
DASAN CT400EX може встановлюватися на шасі повною масою від 13 т. У даному випадку застосовується потужне повнопривідне шасі JAC N240 (4х4), розраховане на повну масу 24 т. Колісна база складає 4300 мм. Машина укомплектована турбодизелем потужністю 285 к. с. Є підготовка електроустаткування для підключення у кабіні радіостанції на 12В.
Другий автогідропідйомник на повнопривідному шасі – від італійського виробника Comet й призначений для енергетиків Тернополя. На всюдихідному шасі IVECO Daily 55S18H (4х4) встановлена найпопулярніша на українському ринку модель автовишки, – Comet 19-2-14HQ, що забезпечує робочу висоту до 18 м і максимальний виліт 14 м. Корзина розрахована на 250 кг і може повертатися на 90 + 90 град. Телескопічна стріла має кут повороту до 360 град.
Така автовишка може встановлюватися на шасі повною масою від 3,5 т. У нашому випадку використано 5,5-тонне шасі IVECO Daily 55S18H (4х4) вантажопідйомністю 2,33 т. Машина оснащується трилітровим турбодизелем потужністю 174 к. с. та механічною 6-ступеневою коробкою передач.
Повний привід, гарна геометрія прохідності (кліренс – 258 мм, кут в’їзду – 37 град.), а також шини розмірності 265/70 R19.5 Off-road чудово допомагають для їзди бездоріжжям. Автомобіль обладнаний переднім металевим бампером. У комплектацію входять кондиціонер, водійське сидіння типу Pilot, центральний замок з дистанційним керуванням. У кабіні також встановлений роз’єм для підключення зовнішніх пристроїв через CAN-шину.
