Молодості – 50
Молодості – 50

Молодості – 50

Молодості – 50


Когнітивний парадокс
18 березня у Kooperativ HUB відбулася перша установча пресконференція 50-го ювілейного Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість», який відбудеться з 29 травня по 6 червня 2021 року у гібридному форматі.
Під час пресконференції організатори представили оновлений склад команди, заплановані офлайн- та онлайн-активності, основні локації та 4 різновиди абонементів, що доступні для гостей фестивалю: Cinephile, Industry, Student, Press. Більше про абонементи тут. Також було оголошено про початок прийому заявок на міжнародний ринок з копродукції – Boat Meeting.
Андрій Халпахчі, художній керівник, оголосив фільм-відкриття. Їм стане стрічка «Вавілон XX» Івана Миколайчука, яка у 1979 отримала відзнаку «За найкращий художній фільм» на 10-й «Молодості».
Fedoriv Agency, креативний партнер 50-го кінофестивалю, представив нову дизайн-систему проєкту. Основна ціль - візуально розділити фестиваль, як подію та компанію, що її організовує. З новою айдентикою «Молодість» зможе щороку виглядати по-новому, не втрачаючи своєї впізнаваності й авторитету.
До того ж, кінофестиваль анонсував перших партнерів, одним з яких став MEGOGO. На пресконференції Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO, оголосила про підтримку Національного конкурсу та трансляції програми короткого метру, а також добірку «Фестивальних хітів – добірка ретроспективних фільмів «Молодості», яка вже доступна на медіасервісі – за посиланням.
Цьогоріч головним модним дизайнером став бренд FROLOV.
Генеральним медіапартнером кінофестивалю “Молодість” виступить 1+1.

Алексей Першко 18 березня 2021
Читайте Кіно-Театр в Google News
Джерело матеріала
loader