Олена Дерев'янко розповіла, де краще керують репутацією, в політиці чи у бізнесі
Олена Дерев'янко розповіла, де краще керують репутацією, в політиці чи у бізнесі

Олена Дерев'янко розповіла, де краще керують репутацією, в політиці чи у бізнесі

Комерційний сектор і NGO приділяють більше уваги питанням репутаційного менеджменту, ніж державні інститути. Для бізнесу репутація – це частина фінансового успіху, тоді як державні діячі непідконтрольні суспільству і безкарні. Таку точку зору в інтерв'ю MMR висловила Олена Дерев'янко, віце-президент Української PR-Ліги, політичний і економічний експерт, доктор наук та професор.

"Справа у глобальних трендах: деградації держави як інституту і партійної демократії, кризі довіри, зниженні інтересу громадян до виборів, практично нульова політична відповідальність народних обранців і відсутність репутаційного контролю над ними з боку суспільства. А раз біля керма країни стоять люди, які слабко розбираються у державному управлінні та непідконтрольні населенню, то і справжнім репутаційним менеджментом ніхто не займається", – розповіла Олена Дерев'янко.

Як наслідок, в комерційному секторі, недержавних організаціях і в секторі соціального підприємництва питанням репутації приділяється більше уваги. Як наслідок, вони мають у своєму розпорядженні більш просунуті технології взаємодії з суспільством і, в кінцевому підсумку, є головними драйверами й донаторами розвитку індустрій PR і reputation management. 

"Бізнес – це про заробляння грошей, повноваження і відповідальність, а не про безконтрольне попилювання народного надбання. Тому тут, навпаки, набагато більше уваги з року в рік приділяють управлінню репутацією. Звідси й власні медіа різних типів, і репутаційний аудит, і багато інших інструментів, якийсь час назад відносно екзотичні, а сьогодні зрозумілі й широко застосовувані", – розповіла Олена Дерев'янко про сучасний стан репутаційного менеджменту в країні.

Вона зазначила, що пандемія, яка захлеснула в останні два роки світ, серйозно вплинула на інструментарій репутаційного менеджменту, в якому комунікація стала більш особистісною завдяки глибокому проникненню соцмереж. Але водночас нова реальність відкрила нові можливості у сфері PR і reputation management. Наприклад, NGO знайшли нові технологічні можливості для фандрайзингу, а сфера шоу-бізнесу – персонального брендингу в умовах панденоміки.

Олена Дерев'янко широко відома в українському істеблішменті як політичний експерт з великим досвідом успішних виборчих компаній (включаючи вибори мера Києва у 2006 і 2008 рр.), а також як вчений і громадський діяч. Значна частина її публічних виступів, наукових праць та публіцистичних матеріалів присвячена питанням управління репутацією в політиці та бізнесі. Нещодавно в українських телеграм-каналах пройшла інформація про те, що зараз вона бере активну участь у виборах мера Харкова. 

Автор: Іван Бойко

Джерело матеріала
loader
loader