Рідлі Скотт послав "на три літери" російського кінокритика
Рідлі Скотт послав "на три літери" російського кінокритика

Рідлі Скотт послав "на три літери" російського кінокритика

REUTERS

Британський кінорежисер Рідлі Скотт ("Дім Гуччі") не витримав зауважень російського кінокритика Антона Доліна щодо фільму "Остання дуель" і послав росіянина "на три літери".

Про це пише Aroged.

Скотту не сподобалося, що Долін назвав "Останню дуель" більш реалістичною стрічкою, ніж "Царство Небесне" і "Робін Гуд".

"Це дуже реалістичний фільм. Навіть більше, ніж "Царство Небесне" чи "Робін Гуд", якщо ми говоримо про вашу творчість", – висловився росіянин.

Скотт раптом його перебив спокійним тоном: "Окей, пішли ви н ***. Дякую, пішли ви н***. Вибачте".

У Facebook Долін пояснив своє зауваження щодо робіт Скотта: "Просто сказав, що новий фільм крутіший за старий, він образився за старий".

Раніше Скотт звинуватив у поганих касових зборах "Останньої дуелі" байдужих міленіалів: "Я думаю, що все зводиться до того, що у нас сьогодні є аудиторія, вихована на цих клятих мобільних телефонах. Міленіали нічому не вчитимуться, якщо це їм не підкажуть смартфони".

Історична драма за мотивами книги Еріка Ягера "Остання дуель", у якій зіграли Метт Деймон, Адам Драйвер, Джоді Комер та Бен Аффлек, вийшла на широкі екрани у жовтні 2021 року.

У центрі сюжету – останній судовий поєдинок у Європі, коли правоту позивача чи відповідача вирішувала перемога в бою: він відбувся у Парижі в 1386 році, у присутності короля Карла VI, і був детально описаний придворним хроністом Жаном Фруассаром.

Билися лицарі Жан де Карруж й Жак Ле Грі; перший звинувачував другого в згвалтуванні своєї дружини Маргарити, а той все заперечував. Матеріали судового процесу дозволили каліфорнійському історику Еріку Ягеру написати про це книжку, а Деймону й Аффлеку – адаптувати текст у сценарій.

Кінокритики називають "Останню дуель" вдалою підсумковою роботою легендарного Рідлі Скотта і радять переглянути стрічку навіть тим, хто досі не мав можливості краще познайомитися з творчістю режисера.

Фільм побудований за принципом "Рашьомона" Акіри Куросави, коли з різних точок зору розповідалася історія зґвалтування і суперництва двох чоловіків-воїнів.

Вас також можуть зацікавити новини

  • Сім'я Гуччі обурилася фільмом Рідлі Скотта "Будинок Гуччі"
  • З'явився офіційний трейлер продовження серіалу "Секс і місто"
  • Дворазова володарка "Еммі" Джилліан Андерсон зіграє в готичному трилері

Автор: Віолетта Орлова

Теги за темою
Скандал
Джерело матеріала
loader
loader