В Одесі пропонують відмовитися від туристичного логотипу міста – якоря-серця.
Його використовували близько 10 років.
Дизайн якоря-серця належить студії дизайнера із РФ Артемію Лебедєву, який підтримує повномасштабну війну в Україні.
Змінити логотип пропонує депутат Одеської міської ради Олександра Ковальчук, про що вона написала в Facebook.
До посту політик прикріпила фото Лебедєва на даху захопленого російськими окупантами Запорізької АЕС.
Ковальчук наголосила, що цей символ відіграв важливу роль і став частиною візуальної модернізації бренду міста.
Проте сьогодні за такий логотип соромно.
– За цю айдентику мені не було соромно.
До сьогоднішнього дня.
На жаль.
Я не думаю, що це питання слід вирішувати негайно, але вирішити його доведеться.
Бренд, візуальний стиль, айдентика українського міста не можуть бути розроблені російськими дизайнерами.
А тим більше бути пов’язаним із таким порожнім покидьком, – наголосила Олександра.
Вона додала, що дизайн – частина культурної політики, а такий символ – культурний маркер, який говорить про ідентичність.
– Це як милуватися своїм портретом пензля людини, яка щодня ґвалтує твою доньку, – зазначила Ковальчук.
Катерину II в Одесі хочуть замінити порноактором Геррінгтоном - слово за Зеленським.