Українці обрали дизайн марки за дитячим малюнком
Українці обрали дизайн марки за дитячим малюнком

Українці обрали дизайн марки за дитячим малюнком

Сьогодні, 5 травня, "Укрпошта" оголосила результати конкурсу, в якому пропонували обрати кращу марку, виготовлену за дитячим малюнком. Беззаперечним лідером народного голосування став малюнок "Найзаповітніша мрія". За нього віддали свої голоси 500 тисяч українців, повідомили в "Укрпошті".

Голосування тривало чотири дні у соцмережах "Укрпошти" та застосунку "Дія". У конкурсі брали участь сім дитячих малюнків.

Проте "Укрпошта" зазначає, що отримала безліч прохань втілити у поштовому випуску не один образ майбутнього України, а якомога більше. Тож вирішили надрукувати у поштовому випуску "Діти Перемоги малюють Україну майбутнього" найбільш рейтингові дитячі роботи фінального голосування. Запланована дата введення марки в обіг - 1 червня, у Міжнародний день захисту дітей.

Теги за темою
Діти
Джерело матеріала
loader