Співачка Луна стала обличчям українського бренду THE LACE
Співачка Луна стала обличчям українського бренду THE LACE

Співачка Луна стала обличчям українського бренду THE LACE

Співачка Крістіна Луна стала обличчям екологічної колекції українського демократичного  бренду одягу THE LACE. Речі із еко-дропу можна купити від 790 до 1990 гривень.

Колекція створена зі 100% бавовни, яка підтверджена сертифікатом Oeko -Tex. Це означає, що матеріал розроблений без використання потенційно небезпечних хімічних засобів і є безпечним для здоров'я і контакту одягу зі шкірою. 

Бренд THE LACE заснувала у 2016 році сімейна пара Альбіна та Ігор Красні. Одяг марки носять співачки Діана Глостер, блогери Наталя Литвин та Таня Пренткович

Крістіна Луна почала музичну кар'єру в 2015 році, коли була заміжня за продюсером Юрієм Бардашем. У 2018 році пара зі скандалом розлучилася. Бардаш звинуватив дружину у подружній зраді, а Луна заявила, що стала жертвою домашнього насилля. У екс-подружжя є 13-річний син Георгій. Після початку повномасшного вторгнення Луна скасувала тур по Росії та відмінила вихід російськомовного альбому. Бардаш переїхав до Москви і підтримав країну-агресора.

У 2018 році Луна випустила колекцію одягу спільно з українським дизайнером Антоном Белінським.

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Фото: thelace.com.ua

Джерело матеріала
loader
loader